7.6.2014

Living high #

Leiriltä sain ihanan rusketuksen mum käsivarsiin. Mulla on nyt 2x 1h ulkoiluja...nautin tästä säästä :) Hyvä musiikki ja aurinko. Poltin just mun vikan röökin..eiköhän tää ollu tässä. No more cigarettes.
Pääsisköhän käymää rantsulla. Ei huvittais sisällä kököttää :)
Viikon päästä mul on asiakassuunnitelma ja jään siitä sit kotilomille, piitkälle lomalle. Muutan pois joensuusta viimistään 1.8 eli puoltoista kuukautta vielä täällä. Mut oon onnellinen, elämä hymyilee ja niin hymyilen minäkin!
Parin viikon päästä tulee tulokset koulusta. Ei mua jännitä, koska tiedän pääseväni sisään.
"I wish I could make it easy, easy to love me." Silleen sanoin Petrille mut meijän suhde on edelleenkin on-off tyylinen. Kumpikaa ei osaa päästää irti. Mut oon tyytyväinen tähän. <3 Asiat muuttuu jos kohtalo päättää niin. :) Onneks ens viikol on työharjotteluu niin päivät kuluu nopeemmin.
Pitää nauttia kesästä ja syödä jäätelöö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3