22.6.2014

Vettä, aurinkoo ja yöpakkasia #suomenkesä

#Hevoskesä

Joo-o oon ollu tässä jo viikon kotosalla, ompa aika mennyt nopeesti. Huomenna vika loma päivä ja maanantaina ois sit taas matka kohti joensuuta. 
Kumpa kaikki menis hyvin silleen et oisin kotiutunu ens kesänä. :) 
Kuukaus niin mä muutan, sitten alkaa uus ajanjakso mun elämässä. 

Kerroinksmä et pisteet joilla pääsin kouluun oli sikahyvät. Oon ylpee itestäni. 
Millonhan ne kesähelteet tulee, tääl oli viime yönä pakkasta :D Varmaan ois kiva ollu jossai juhannusfestareilla nukkuu teltassa ku oli noin kylmä. 

Tänään on ollu kiva päivä, meil on täti ja serkku käymäs kylässä. Niitten oli tarkotus lähtee tänää pois mut jäivätki viel yheks yöks. :) 
Oon saanu uusia näkökulmia elämään kun oon jutellu Nooran (7v) kanssa ja kuunnellu sen juttuja. 

Mua jänskättää lähtee syksyl amiskaan kun se on ihan uus juttu. Peruskoulussa kaikki luokka-asteet oli kuitenkin suht samanlaisii silleen rutiinin puolesta. Hyppy tuntemattomaan hyvässä mielessä. :) 

Aattelin heinäkuussa käydä koiranäyttelyissä, se vois auttaa mua rodun valinnassa. Tosin nyt mun listalla on jälellä 3 rotua. Muut on syystä tai toisesta rankattu ulos. 
1. Bostoninterrieri
2. Petit Brabancon
3. Cavalier Kingcharlesinspanieli

Hurmaavia rotuja molemmat, mut en oo tavannu kumpiakaa hirveesti livenä,. ja sen takii haluisin tutustuu niihin rotuihi kunnolla jotta voin miettii kumpi sopis mulle paremmin. 
Tähän pennun ottoon on kuitenki valitettavasti vielä aikaa, sillä pentu tulee taloon siinä vaiheessa kun mä oon kotiutunu. :) Vuosi vielä pentukuumeilua siis!

Mun puhelimen insta ei haluu toimii, en saa laitettuu kuvia. Jospa se alkais pelittää niin voisin lisäillä sinnekki sit. :) 
Eli nyt ois ensviikko töitä joensuus ja 1.7 tuun sit kotiin , oon 2 viikko lomilla, meen pariks viikkoo joensuuhu ja sitpä mulla onkin jo muutto. ;) <3


#Laidunkausi
#Kesä2014


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3