17.6.2014

Hyviä uutisia #


80cm, rakas ukkeli.
Vapun kanssa leirillä, vauhtia oli mut jarruja ei niinkään.

Tämä ei tullut mulle yllätyksenä mutta iloitsempa siitä vielä täällä bloginkin puolella, pääsin sisälle Hingunniemeen! Ah, tätä oon odottanut. Viimeinkin pääsen opiskelemaan mun unelma-ammattiin. 
Nyt vaan lakaa tulla hirmu paineita siitä että minkälaista amiskan opetus on ja kuinka mahdan pärjätä noissa normi aineissa. Tää on taas yksi askel lähemmäs aikuisuutta. 

Mun muutto päivä on virallistunut elikkä muutan Joensuusta pois 26.7, 39 päivää jäljellä. 
Me lähdetään heinäkuun loppupuolella käymään tallinnassa muutama päivä. Ihana saada pieni irtiotto arjesta ennen koulun alkua. 

Eniten mua harmittaa jättää tuttu talli, hevoset ja rakkaat ihmiset Joensuuhun. Mutta pidetään yhteyttä ja käyn siellä aina kun mahdollista moikkailee. 
Toivon että ehdin käydä vielä muutamat kisat ennen mun muuttoa. Ja tietenkin vielä mukavia hetkiä kaikkien mulle tärkeiks tulleiden ihmisten kanssa. 

Mulla on heinäkuussa vielä kesätyöt kummulla, meen erityisryhmän leirille avustamaan. 
Oon miettinyt et mun pitäisi tehä tilaus hööksille, tarviisin uudet ratsarit. :) 

Mä oon nyt siis pitkällä lomalla, meen takasin joensuuhun vasta juhannuksen jälkeen. Mul on vikan viikon viel töitä ja tuun varmaa sitten siinä heinäkuun ekalla viikolla takasin kotiin. 

Viime valkka meni kivasti Remun kanssa, vaikkakin kun tultiin loppuun 80cm, jäin tuuppaa hevosta jonkun verran enkä nähny sit paikkoja, siitä tuli pari pudotusta. Mut sit Veera anto mulle ohjeita, käski etsiä paikkaa ja lopettaa tuuppaaminen alkoi taas onnistua. 
Mutta Remu hienona miehenä pelasti mut monta kertaa. :) On se vaan mahtava hevonen. 

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3