11.12.2013

16-v, vanhempi kuin koskaan tähän mennessä #

 
Synttärit 16-v! Anteeks ku en oo kirjotellu. Kirjotan tänään ennen kun lähen tallille. :) 
Raksutan teitä!
Yllätyksiä luvassa!!!

Noniin, nyt meillä on tunti menossa. Ja mut ajetaan pois koneelta... en ehikkää kirjottaa :s Möhmöh. 

Noni ja nythän mua ei keskeytetä piste.
Tulin siis kirjastolle. :D Aattelin tässä nyt kertoo sitten vähäse kuulumisia.

Mulla menee ihan hyvin. Kotiloma suju letkeesti, se vaan meni taas ohi ihan liian nopeesti.
Ööö...sunnuntaina olin Kuopiossa ja juhlittii mun frendien kaa mun synttäreitä jotka on siis oikeesti tänään <3
Oli taas ihana nähä kamusia. Mä rakastan niitä hirveesti!!!!
Joo, maanantaina oli assu. Se meni ihan päin v***** koko palaveri sinänsä. Mulle tuli semmonen olo et ne sossut ei usko muhun ollenkaan. Ne vaan ajatteli että mä tyylii mokaisin taas heti ku saan lisää vapauksia, se siinä oli pahinta.
Ne horot ei usko muhun ollenkaan. Mut mä vittu näytän niille.
Eli mulla pitää mennä kesään asti hyvin, että voin päästä kotiin jossa huostaanotto jatkuu viel sen 6kk. Tai sitten se puretaan kokonaan.
Sain itsenäiset ulkoilut, ja lomat on mahdollisuuksien mukaan jokatoinen viikonloppu...kuitenkin sen 2krt kuussa jos äitin työvuorot sen mahollistaa.
Toivottavasti. Ne sossut sai mut itkee ku tuli niin vitun paska fiilis niitten puheista.
Ne oli tosi negatiivisia, vaikka niitten ois pitäny olla positiivisia. Nyt on menny niin hyvin.

Sitten kun sain itteni taas kasaan, ruvettiin miettii vähä sitä tulevaisuutta. Sossut maksaa keväällä mulle mittatilauksella teetettävät ratsastussaappaat ;D Muahahaha!!!

Taijan tehä niille ison laskun!
No toisaalta, mitä pitempään oon laitoksessa sitä enemmän mulla menee rahaa ponisäästöön. ;) Mutta kyllä koti on se mun juttu.

Mä en oo oikein viikkoon nukkunu kunnolla. Nään öisin painajaisia jossa mut tyyliin teurastetaan ja oon ihan kuoleman rajalla ku se uni loppuu. Mut raiskataan, kidutetaan, jahdataan. Sit ku aamulla herään tuntuu etten ois nukkunu ollenkaan. Päivät menee ihan sumussa ja oon ihan sekasin kokopäivän enkä tajuu mistään mitään.

Olin eilen tallilla, ei ollu hoitopäivä ku olin unohtanu merkata tallin kalenteriin tulevani :D Et sitten chillailin siellä pari tuntia ennen ku pääsin omalle tunnille. Se oli ihan jees, katoin ku Marja ratsasti sen uuden heposen Möllin. :D Se on kyllä aika hauska hevonen...tosiaankin.
Sit omalle tunnille taas kerran olin ihan myöhässä, en konkreettisesti mut sillee et melkee myöhästyin ku jäin täyttelee toimistoon jotai lippulappusia eikä ollu viel kamatkaan niskassa ja sit piti kiirehtii sinne tunnille. Ja kaiken hyvän lisäks unohin ottaa ratsastustakit mukaan niin oli sitten vähä kylmä...voi mun pääparkaa. Menin Nallella tunnilla, tehtiin kaikkia kivoja harjotuksia, pohkeenväistöö suoralla hevosella, keskiravia ja vastalaukkaa. Kyllä siellä sai taas hommia tehdä, ja Nallella oli kokeilussa uus joustorunkonen koulusatula.
Koulussa mulla on ollu tällä viikolla, vuoden vikat kokeet. Toine oli ihan medium ja toine meni päin hittoja. En osannu ollenkaan mutta ei se kemia mun vahvuuksiin kuulu muutenkaan. Perjantaina meille sitten annetaan numerot joulutokareihin. Tuntuu tosiaan hassulta että nyt mulla on melkein kaikki tän vuoden opinnot paketissa. Keväälle tosiaan jää vaan matikka ja fysiikka.

Mä oon tehny yhestä ihmisestä rikosilmotuksen, se juttu on jotenkin creepy ja ahistava, masentava...jne. Mut mun ei tarvii kestää semmosta. Se ei oo kukaan mun kaveri vaan yks aikuinen mies. Itseasiassa siitä on tehty nyt 2 rikosilmotusta, ja jos mahollista niin ne liitetään yhteen. Koska koskevat aikalailla samoja asioita.

Oon really sorry, kun en kotilomillakaan tainnu kirjotella mitään mutkun pojat oli kans kotona niin taisteltiin koko ajan mokkulasta ja sit ku mä sain sen niin oli kaikkii muita juttuja mitä piti tehä. Lupaan nyt joulun kynnyksellä kunnostautua ja kirjottaa monta kertaa viikossa. En mä teitä oo unohtanu ;) <3

Synttäreiden kunniaks 16 faktaa minusta:

1. En tykkää nukkua lämpimässä
2. Vesi on lempijuomani
3. käyn 2krt päivässä suihkussa
4. Tykkään laulaa
5. En viihdy isoissa porukoissa
6. En osaa luottaa miehiin
7. Biologinen isäni on kuollut
8. Minulla on päihdeongelma
9. Inhoan kiirettä
10. Juoksu ei ole mun suosikki urheilulaji
11. Haluan aina tietää ja suunnitella asiat etukäteen
12. Minulla on kummilapsi
13. Olen perheeni nuorin
14. Rakastan aidosti mun ystäviä
15. Inhoan valehtelua ja paskanpuhumista
16. Synttärikakku on mun suuri herkku

:DD Siinä teille hauskoja faktoja! Mutta nyt täytyy mennä, että ehdin seuraavalle tunnille ajoissa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3