17.12.2013

Nearlier than ever #


Tasanen tuntuma koko ajan, laukannostot ilman pohje apuja, joustava käsi myäs laukassa, ota ja anna yhtä paljon, älä roiku ohjassa, hyvä rehellinen peräänanto, syvällä satulassa, France Premiere, hevonen istuu takajaloille.

Nää jäi mieleen yhestä tallipäivästä ja ratsastustunnista kun menin Pilkulla!
Käynnissä ja ravissa mun kädethän pysyy jo suhteellisen joustavina mutta laukassa on vielä vaikeuksia. :) Tietty se riippuu myös paljon tehtävästä ja hevosesta et mitenkä kädet joustaa. Mutta parempaa kohti mennään. Muutenkin mun käsien asento on parantunu aivan hirveesti ja siitä iso kiitos mun ihanalle ratsastuksen opettajalle! <3 

Mutta tää oli nyt tämmönen sikalyhyt postaus, löysin tän luonnoksista. Tuo alku on siis 4.12 tunnilta muistareita ;) 

Heippodei kullanmuruset!! <3 


2 kommenttia:

  1. Hyvä ratsastuksenope on kyllä ihan loistohomma! Ja oon tykännyt minäkin, mitä nyt oon ehtiny käyä ja tutustua :)

    VastaaPoista
  2. Kyllä, tällä hetkellä Veera on paras mahdollinen ainakin minulle. Hän on niin positiivinen, vaikka tunti menisi ihan päin mäntyä hän keksii aina jotain kehuttavaa ja positiivista. Hän valaa meihin uskoa sillon kun tuntuu että mikään ei onnistu. Ja hän tuntuu päättäneen, että tekee meistä esteryhmän tyttösistä vielä oikeita esteratsastajia :D <3

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3