16.12.2013

Dreams come true only if you believe it happens #

Helou...maanantai, viikon kamalin päiväkö? Kyllä. 
Tuli inspis kirjottaa kun koulun jälkeen venattiin Iitun kanssa bussia..no siinä pysäkillä seiso lauma jotain 7. luokkalaisia poikia. Yks sitten kahto meitä ja supitti kovaan ääneen kaverilleen "kato vittu mikä läski". Tietenkin me sit kuultiin se. Ziikasin siinä vähä ympärilleni, ei se voinu tarkottaa ketää muuta kun mua. 
Joo, siinä hetkessä verenpaine nous...mutta pidin vielä toistaseks turpani kiinni. 
No mentiin ihan uhalla näitten pentujen kanssa samaan bussiin. Ja se joka sattu mua haukkumaan jäi sopivasti samalla pysäkillä pois ku myö. Lähin kävelee sen perässä ja se melkee juos karkuun. (Tietenkin kun nyt ei ollukkaa kaverit tukena) sanoin sille että "Hei pikku molopää, ois asiaa"...se käänty kattoo meitsii ihan punasena. Sanoin sille sitten että "kannattaa miettii ens kerralla 2 kertaa ennen kun rupeet päätäs aukomaan. Kaikki ei välttämättä kato tommosta ihan hyvällä. Ja en uhkaile tai mitää mut sulle voi käyä huonosti jos jatkat tommostä pään aukomista kenelle sattuu. Mee kotiis kakara...!" Siinä se kuunteli punasena koko ajan ja koitti selittää jotain aina väliin mutta kun mulla on puheenvuoro niin sillon ei tommonen pikku pentu mun päälle puhu. Joo sitten tuli hyvä mieli ja lähin ilosena laitokseen. 
Mutta mitä mieltä te ootte tommosesta tuntemattomien haukkimisesta niin että se varmasti sen kuulee? Omasta mielestäni toi on tosi törkeetä ja siihen pitää puuttua. Mulla on sen verran hyvä itsetunto että pystyn kyllä sanomaan kantani tommoseen asiaan sille itelleen. 
:D Enkä mielestäni ollu ees hirveen ilkee sille kakaralle. Sapetti vaan niin perrkeleesti. 
 Tehtii tänää muute kotsassa jouluhalko, siitä tuli hiano! Ja hyvän makunen!
Mutta niin, tänään pienenä yllätyksenä tuli semmonen että yks ope on antanu meille perjantaina 2hoo istumista muka koulualueella tupakoimisesta. Nojaa, ei me kyllä oltu ees koulualueella ja koulu oli loppunut. Että aika aiheeton jälki-istunto, mutta se ope on kyllä aika mulkero. Se vaan rupes huutaa mulle ja Iitulle kun sanottiin sille kantamme tohon asiaan. Meillähän ois oikeesti siis ollut sit 3 tuntia istumista, mutta kun juteltiin open kaa senkin mielestä se 2hoo minkä K anto oli ihan aiheeton niin se otti meiltä sen yhen tunnin pois. Elikkä on siis vaan 2 hoo istumista. Sekin ihan typerän opettajan takia. Höh. 

Mutmut, Sunnuntaina menin Dinalla tunnin. Menin ilman satulaa. Tammukka oli taas ihan superi! Iihhana hevonen! 
Joo, ja nyt kun oon miettiny näitä hevosen osto suunnitelmia vähä eri näkökulmasta kun ennen niin oon tullu siihen tulokseen, että koska kuitenkin haluun oman hevosen kanssa kilpailla niin en tiiä oisko nuoren ponin ostaminen sitten järkevää. Että varmaankin se on sitten nuorehko pv tms, ja ihan hevonen hevonen. :D 
Mutta kyllä mulla sit joskus on kans se valkonen poni tamma.

Haluisin tehä vähä talvisemman bannerin mut mulla ei oo mitää talvisia kuvia. :( Pitäs saaha joku kuvaamaan! Mutta on kuvaajat vähä tiukassa. Tää viikko menee aika pitkälti tallilla. Ti, Ke, To ja La! Ihanaa! 
Hitto mun tekis hirveesti mieli tilata jostain korkee vyötäröiset ratsastushousut :> Oon kuolannu semmosia jo pitkään! 
Mä muuten meen ens vuonna apassionataan, 8.2. mikäli saahaan tarpeeks tulijoita että matka tallin kautta järjestyy! 
Mulle pitäs tulla postissa pari heppajuttuu nyt viimistään tällä viikolla ellei oo jo tullu!...muahahahah. En kerro mitä oon ostanu, jotain turhaa tietysti :D 

Vittuku taas tuo yks kusipää ohjaaja tuli valittaa mun tietokone ajasta, vaikka en oo ollu vielä koko aikaani. 
Joo, taijan kyllä ottaa mun toisen puoltuntisen heti putkeen! Ja sit meen kyylää niitä ratsastushousuja ja muuta kamaa. Tai sitten käyn kahtelemassa hevostarjontaa. ;) Enpäs tiedä vielä. 
Jjoo, mutta mää lopettelen! 
Postailen taas kunhan kerkeen. Tää viikko on tosiaan aika kiireinen, mutta kun meen ens ti kotiin niin sitten saatte pitempää joulunajan postausta!

Xoxo Viivi 
;D  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3