24.12.2013

Tulkoon joulu kansoille maan #


Hellurei taas vaihteeks ja hyvää joulua kaikille! ^^
Mun joulu on mennyt tosi mukavasti, hirveesti on ollu tekemistä. Paistoin tortut ja piirakat, tein munavoin ja käytin koiran, kasasin ja koristelin kuusen. :D 
Nyt ollaan syöty, kuunneltu joululauluja availtu lahjoja ja otettu rennosti. 
Minkälainen teidän joulu on ollut? Miun mielestä ois ihanaa jos ois jotai kunnon jouluperinteitä ja aito kuusi. 
Someday. 

Viime lauantain tunnilta on muuten kuvia niin aattelin laittaa niitä tähän. Se oli este/koulutunti Rebrantilla. Kenttä oli ihan ok, ei voinu hypätä niin mentiin puomeja. 
Meil oli 2 puomii 16 metrin välillä ja aluks piti tulla 5, sitten 4, ja lopuks 6 laukka-askeleella. 
Remulla oli niin paljo vauhtii, että oli tosi vaikee saaha siihen mahtuu se 5 tai 6. 
Tai no enemmän se ongelma oli se, että kun vauhtia hiljensi niin Remu lakkas polkemasta alleen ja meni semmosta ihmeellistä ravilaukkaa. Mun piti siis saaha se laukka pyörimään hyvin ja hevonen liikkumaan kunnolla. Välillä Remu otti mun pidätteistä herneet nenään ja veti pään taivaaseen. 
Mutta, niin ei käyny kun pari kertaa. Koska korjasin heti ja pehmensin kättä. 
:) Mutta joo, odottelen niitä kelejä että pääsee taas hyppäämään. On jo ihan ikävä hyppäämistä.
Mut mun mielestä puomityöskentelu on tärkeetä ja hyvää treeniä myös hyppäämisen lomassa. ;) 


Mutta niin, lupasin kertoo mun tokarista. Se oli ihan jees KA 7.8
Viime kevään ka oli 6.0, joten on se aika iso nousu. 
Mulla oli neljä 9, seittemän 8, kaks 7 ja kolme 6. Mutta kutoset johtu siitä etten oo käyny niitä kursseja vielä. :) Eli päättäriin ois odotettavissa kasin keskiarvo varmaan.!!



Meillä on talli nyt joululomalla niin meen seuraavan kerran vasta 30.12, ja sillon meen vuokraa Dinaa ja Dozaa. Eli liikutan ne itsenäisesti. :) Siitä toivottavasti saan kuvamateriaalia. Sit meen myös 1.1. vuokraamaan ja sillon meen Dinan ja Roosan.
Ihanaa, että on viimeinkin joulu. Mulle se tarkoittaa nimittäin sitä, että kotiinpääsy on monta askelta lähempänä. 

Ihanaa joulua kaikille! Muistakaa syödä paljon suklaata! ;) <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3