27.12.2013

Mun aika ei oo vielä #

Joulukynnet.:) 
I'll always find my way back home. 
 Huomenna siis palaan takasin joensuuhun, mutta Kuopion kautta. Aion ensin viettää mukavat muutamantunnin Roosan ja sen poikaystävän kanssa. :) 
Sittenpä lähen bussilla joensuuhun. 
Mulla ei oo mitään suunnitelmia viikonlopulle. Maanantaina ja Keskiviikkona meen siis vuokraa ja pitää toivoo että kenttä ois semmoses kunnossa et siin voi mennä. 

Mun yks kaveri on tosi pahassa kunnossa sairaalassa. Nyt kaikki jotka tän lukee toivoo että se selvii, jooko? Sen toinen munuainen on pettäny, keuhkot ja sydän romahtanu. Selviämisestä ei oo tietoo...koneet pitää sen hengissä. 

Kuitenkin koitan ylläpitää toiveikasta ilmapiiriä. Mun hööksin tilaus pitäis tulla parinviikon sisällä. Ja no koska loimet on -15% alessa niin tilasin kans yhen fleecen, vaikka sitten kaappiin oottamaan tulevaisuutta. :) 
Oon alkanu pikkuhiljaa keräillä kaikkee roinaa odottelemaan käyttöä, siellä on tällä hetkellä ihana B//vertigon valkoinen huopa, tummansininen kouluhuopa, tummansiniset pintelit, takahivarit ja päitset. :) 
Hööksiltä on tulossa kans pintelipatjat tarroilla, yks satulahuopa ja mulle takki ja hiusverkko. 

Apua, ainakun luen jotain hevosten myynti ilmotuksia ja niissä lukee että kiire jos kauppoja ei synny siihen ja siihen mennessä niin hevonen menee teuraaks. Nyt siellä on semmonen suokki ruuna. 
Äh, sydän itkee verta. :( 
Toivottavasti se saa hyvän kodin. Mä ainakin voisin tarjota sille semmosen. 

Äää...ehkä se päivä tulee sit kun kesäkoittaa että saan antaa kodin tommoselle kovanonnen prinssille tai prinsessalle. 
Someday, my dream come true. Hope I can live my dream forever. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3