4.12.2013

Kun löysin sut mä löysin mut #

"Oo kiltti mene, mene, mene. Äläkä ikinä, ikinä palaa."
Mulla on ikävä. Haluun olla yksin, mut haluun olla sun kanssa. 



So why in the world do I feel so alone
Nobody but me, I'm on my own
Is there anyone out there
Who feels the way I feel
If there is, let me hear just so I know I'm not the only one




Step by step, heart to heart, left right left
We all fall down like toy soldiers
Bit by bit, torn apart, we never win
But the battle wages on for toy soldiers




 I know you miss your mom and I know you miss your dad
Well I'm gone but I'm trying to give you the life that I never had
I can see you're sad, even when you smile, even when you laugh
I can see it in your eyes, deep inside you want to cry




Look, if you had one shot, or one opportunity
To seize everything you ever wanted. one moment
Would you capture it or just let it slip?


I'm friends with the monster that's under my bed
Get along with the voices inside of my head
You're trying to save me, stop holding your breath
And you think I'm crazy, yeah, you think I'm crazy




Mulla on tämmönen fiilis;

"mua pelottaa, ja haluun parkuu oon elossa, mut haluun juosta karkuun mun sielua, vaik mä kunnioitan omaani katon omil silmil enkä raamatun tai koraanin elää omien sääntöjen mukaan mun ja mun uskonnon väliin ei tuu kukaan se on aitoo ainaki mun pään sisäl sä kuljet vuosii laput silmil ni sä et nää mitään miten maailma sortuu sun jalkojen alta kumpa tää fucking painajainen ois vaan unta ei mun kaa olis enää kylmä ikinä ja sulla on niin pitkä aika elää ku toi kello tikittää kaikki loppuu aikanaan mä pidän kii siit et teen kaikkee muut ku pysyn paikallaan ja et voin täst ehkä joskus jollekkin kertoo tää on kuoleman pelkoo (heaven) Pelkää en siedän sitä tiedän sen mutta kun katson sua mä olen tyttö hiljainen tahdon sinut vällyihini nukkumaan ettei sulle tulis kylmä enää milloinkaan"

Mistä tää olo taas tuli?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3