24.1.2014

Tassunkuva takapuolessa #

Yks mun päättötöistä, tiiiiigeri.:)
Mun aamu alko vähä erilaisissa merkeissä, syystä että äiskä tuli eilen tänne joensuuhun ja oon äitin kaa tässä pekun asunnossa yötä. Heräsin tuttuun tapaan siinä vähä yli 6, kävin suihkussa, söin ja lähin bussilla kouluun. 2 ekaa tuntia mulla oli kuvista ja alotin seuraavan työn joka oli tiikeri maalaus. Luonnostelin eka lyijärillä ja sitten otin maalit ja pensselit ja aloin heilumaan. 2 tuntia meni tosi nopeesti työn touhussa! Oon ihan tyytyväinen siihen mitä sain aikaseks, koska en oo mitenkää erityisen taiteellinen saati osaa piirtää tai mitään kunnolla ;D Tosta ekasta kuvasta näättekin miltä mun tiger näyttää tällähetkellä. Toivottavasti siitä tulee hieno. Kun kattelen kaikkien muitten töitä ja muita siellä tunnilla niin musta tuntuu että ne on jotain ammatti piirtäjiä/maalareita...
Joo, kuvis tuntien jälkeen mulla oli hoitoneuvottelu jossa oli laitoksen johtaja, sairaanhoitaja, äiti, mie ja minuu hoitava lääkäri. Siellä nyt ei mitään ihmeellistä sinänsä tapahtunut. Sieltä jouduin vielä tunniks kouluun ja sitten tulin bussilla yksikköön. 

Kahen jälkeen lähettiin taas liikenteeseen kun oltiin sovittu yhen opiskelijan kanssa että hän kuvaa Ziliä studiossa. No se alko ihan lupaavasti ja Zili oli hyvällä mielellä. Sitä rupes sit kuitenkin stressaamaan se salamoiden räpsyminen ja kaikki äänet ja se sulkeutu kokonaan. :( Se oli niin säälittävän näkönen kun se tärisi, siis ihan todella paljon, läähätti ja väisteli katsekontaktia. Zili oli hyvin stressaantuneessa ja ahdistuneessa tilassa. Olin siinä itse sitten mahdollisimman rento ja normaali jotten enää ainakaan lisäisi koira ahdistuneisuutta tai saisi sitä syvemmälle syövereihinsä. Houkuteltiin Zili vielä kuvattavaksi hetkeksi miun viekkuun mutta sit aateltiin lopettaa ettei käy liian kammottavaksi. Kuulema tuli hyviä kuvia ja odotan saavani niitä sitten ensi viikolla. ;) Voi miun vauvva....
Studiolta suunnattiin koirapuistoon jossa Zilpukka sai purkaa energioitaan ja voi että siitä oli ihana juosta vapaana! Ja minusta oli niiin ihana katsella kun toinen kirmaa pää viidentenä jalkana! 
Muutamia kännykällä otettuja kuvia on tästä päivästä ;) 

Kohta puen toppahousut jalkaan ja lähetään käyttää Ziliä iltalenkillä! Sitten asetutaan sohvalle ja ruvetaan kahtoo perjantai illan leffoja, syyään karkkeja ja maissisipsejä :P IHANAA PERJANTAI ILTAA KAIKILLE!!!! <3
"Mami, mua pelottaa...mä oon täällä piilossa"
"Ohjus"
Mamma ja Zili <3
"Formula"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3