11.1.2014

Mä en ois mitään ilman hevosia #


Ulkona on upea sää, lunta ja aurinko paistaa, pieni kirpeä pakkanen.
Täydellinen sää olla tallilla ja ratsasta. Olin estetunnilla ja menin Pilkulla. Poni oli super. Ite en ollu hypänny ainakaa kuukauteen.
Tunnilla kyllä sattu ja tapahtu. Likka putos Dozalta kun olivat tulossa okserille, askeleet ei sopinu niin D kielti ja L putos leuka eellä ja taittu melkein kaksinkerroin.
Sitten putos Veera Remulta, R vaan rupes pomppii ja riehuu. Olivat tulossa okserille niin R hyppäs tasajalkaa ilmaan ja sit pukitteli tosi rajusti ja V tippu :(
Molemmat kuitenki nous takasi ratsaille ja loppu tunti meni ilman mitään pölhöilyjä. Molemmat tippumiset näytti tosi pahoilta, mutta onneks ei sattunu sen pahemmin.
En oo nyt kirjotellu kun yksikön kone ei yksinkertasesti toimi.



Olin Tiistaina ja keskiviikkona kans tallilla ja menin siis Remulla molemmat kerrat. :) Sillon se pomppi vähäsen mut sain sen ojennukseen.
Tänään meen varmaankin kuntosalille ja sit uimaan. Loppu illan löhöön sohvalla kahtomas Maalaiskomedia sarjaa ja leffoja tai jos onnistaa niin pääsen Jokipoikien peliä katsomaan. :)
Ja tietenkin syön karkkia. (;
Meidän Espanjan matka ei onnistukaan kun äiti ei saa töistä vapaata, mutta sovittiin että lähdetään sitten ensi jouluna ulkomaille. :)
Ei se mitään.

Iso hyppy pienelle okserille ;)
Huomenna mun on tarkotus mennä avantouinti reissulle. ;)
Kävin eilen ostaa uimapuvun, kun en haluu avantoon bikineissä mennä. :D
Se on semmonen Lila Adidaksen uikkari jossa on semmosta lehvästö/kukka kuvioo eessä ja se on takaa vähä erivärinen lila ku eestä. Semmonen normiuikkari.
Se on vaan tissien kohalta inhottava, mitä en tajunnu sitä sovitettaessa tosi avonainen sivuilta :/ Ehkä laitan bikini yläosan siihen alle :DD

Lisää kuvateksti
Mulla ei oo seuraavista kotilomista mitään tietoo...noo kyllä niit rupee taas tulee. 24pv mulla on hoitoneuvottelu ja sit äiti jää siitä tänne Joensuuhu. :) Ja sen tiiän et Helmikuun 28pv meen assusta suoraan kotilomille. Mut pitäshä siinä ennen Assuakin olla k-loma. :3
Mutta laittelen kuvia siitä tän päivän tunnista kun saan ne käsiini ja kun pääsen koneelle joka pelittää. ;) 

Käyttäkää tää ihana sää hyväksenne ja menkää ulos! ;) 

12.1. 

Tänään olin tosiaan käymässä siellä avannolla. :) Oli aivan mahtavaa! Lähdettiin siinä 11 jälkeen ja tulin takasin 13 maissa. 
Kyllä se vesi oli kylmää mutta ei niin kylmää ettei siinä olis kärsiny uida. 
Ekalla kerralla kyykkäsin vaan portailla niin että kastun ja loput kerrat uin pienen lenkin portailta-portaille. :) 
Oon katsellu telkkarista Peräkamari poikia ja syöny karkkia. :D 
Mulla on yks asia mistä mun pitäis kirjottaa, kun se todella oleellisesti liittyy mun elämään. Mutta olen siis alkanut hevosen hankintaa miettiä monelta muultakin kantilta kuin siltä perinteiseltä puolustus kannalta ja siltä mitä kaikkea ihanaa ja hyvää se tuo mukanaan. 

Muutenkin jos syksyllä pääsen mehiksestä kotiin asumaan niin se on jo itsessään niin iso muutos, sitten vielä ammattikoulussa aloittaminen on toinen iso muutos. Siihen vielä kun lisäisi oman hevosen hoidon ja liikutuksen olisi kolmas iso muutos ja kuinka saisin vuorokauden tunnit riittämään kaikelle mitä mun täytyisi tehdä. 
Tänään tossa kun puhuin äidin kaa puhelimessa niin oltiin molemmat sitä mieltä että ehkä eka vuos uudessa koulussa kannattaisi kuitenkin ottaa suht rauhallisesti. Ja kun niitä muutoksia tulee niin ei se hevosen hankinta ole siinä vaiheessa kaikista paras ratkaisu myöskään sen takia, että mulla on 6kk koeaika kotona ja voin vielä joutua takaisin mehiläiseen jos asuminen kotona ei suju. En sano että mitään ongelmia olisi tulossa, mutta mistäs sitä ikinä tietää. 
Parempi katsoa kuin katua. :) 

 Oon sitten miettiny että hankittaskohan me toinen koira. Joku pieni rotu piski jota mä voisin käyttää näyttelyissä ja kulettaa joka paikassa mukana. Zili sais kaverin.
Musta ois kans ihanaa kun mulla ois enemmän aikaa puuhata meijän koiran/koirien kanssa.
Ihana ois ruveta Zilpun kanssa harrastaa jotain. Ja jos K-vedellä ei oo mitään koiraseuraa niin käyvä vaikka Iisalmessa sitten harrastaa. Zilin ei tarviis vaan olla tyhjänpanttina vaan se sais elämälleen suunnan ja tekemistä niinku minäkin. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3