30.1.2014

Valkea unelma #



Nyt tuli semmonen tenkkapoo etten ollenkaan enää ollut varma minkärotuisen koiran tahtoisin seuraavaksi. Ehkä oon miettiny liikaa kaikkea ja unohtanu kuunnella itteeni siinä mikä miellyttää mua eniten ja minkälaisen koiran mä oikeesti tahdon. 
Bolognese on ollu mun mielessä jo pitkään, tungin ajatuksen bolognesesta syrjään mm näiden syiden takia: Liian pieni Zilin kaveriksi (ei varmasti ole), suht harvinainen Suomessa ja keksin vaikka mitä tekosyitä, kuitenkin koko ajan mun sydän on pamppaillu tolle rodulle. Veikeä ulkonäkö, suuri luonne, pienehkö paketti kuitenkin viehättää. Ja oikeasti Bolognese on esim Bichon friseä luonnollisemman näköinen koska sen turkkia ei ole trimmattu semmoseks pöyheeks pehkoks vaan se on luonnostaan semmonen. 
Jatkan haaveilua omasta Bolognese pennusta, mahdollisesti ensi syksynä. :D
Tästäkin voi joutua neuvottelemaan vielä enempi mamman ja veljien kanssa. 
Mutta ainakin Zili ja minä ja äiti varmasti mielellään otettas semmonen pieni vanupallo. 
Kaikki koirat on pentuna söpöjä, mutta Bologneset on myös aikuisena niin mahtavan kauniita. Luonnonvalkea turkki ja kaikki. 

 Ihana, kaunis pieni koira. :) Mutta joo, asiaan. 
Eilen menin Roosalla ilman satulaa tunnin. Kun lähin tallilta oli pakkasta jo -26 astetta. 
Tunti meni kivasti tehtiin väistöjä, avotaivutuksia keskiympyrällä ja kaikee perus juttuu. 
Tänää oltiin luokan kaa tutustumassa amiskalla ja sitten mentiin ajamaan cartinkii se oli siistii :D Ihan huippuu. Siel amiskalla saatiin ajaa semmosilla työkone simulaattoreilla ne oli aika vaikeita hallita, mut seki oli hauskaa. Kyllä se hevosala vaan on se mun juttu eikä Auto- tai logistiikka-ala. 

Mutta mie täst häippään nyt. :) Moroo! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3