10.6.2013

Ei löytynyt onnee onnelasta

Murtauduttiin Misan kaa viimeyönä ulko-ovesta ulos ja oltii yöllä hatkassa. Se ei menny ihan niinku piti. Mut joo, loppujen lopuks olin illal ottanu normilääkkeet + tarvittavat nii olin iha sekasin. Myö törmättii poliiseihi ne otti meijä tiedot ylös, oltii kusessa hetki ku aateltii et ne ettii meitä koska ollaan hatkassa mut ne oliki saanu ilmotuksen joistai tyypeistä jotka häärii autojen luona :D 
Tarkistivat siis meijät, no päästiin siit lähtee. Sit oltii menos kysyy yhen baarin terassil istuvilta jätkiltä röökiä kun tajuttiin et siin istuu yks ohjaaja, ja lähettii hippulat vinkuen menemää. Sit Misa kysy joltai Osama Bin-Ladenin näköseltä tyypiltä röökiä nii se sano jotai "bullet in your head, kill you now, dont do that ever again". :DD 
Oli aika hupaisaa kyl, en meinannu pysyy pystys ja puhuin sekavia...jne. 
Sit olin nii väsyny et nähtiin parhaaks tulla lähemmäs yksikköö jos satun sammuu, pummattiin joltai ihanalta naiselta röökiä...kiitos <3 
Mä sit menin jonnekki peräkärryn alle nukkuu ja sielt sit ohjaajat haki mut jossai vaihees :D Sit muistan et en ois halunnu tulla sielt pois. Ja sit jotai ku ne saa mut sisälle ja kaadun vaan lattialle. 
Mut nii siit reissust seuras tän viikonlopun kotilomien siirtyminen ja 7pv ulkoilun rajotus. Saahaan liikkuu vaan ohjaajien kanssa. Kämästä, mut kyl se menee. 

Jos tää viikko nyt menee, ilman ylilyöntejä kuten mulle sanottiin niin ens viikol oisit loma. 
Toivottavasti mun sossu ei nyt vedä herneitä nenään. 

Mut en jaksa nyt puhuu mistää mun henkisetä voinnista tai mistää siihe liittyvästä. 

Puhun jostai mukavammasta, kuten nyt vaikka mun harrastuksista ja muista.
Mul on tällä hetkellä Tiistaisin He B-A tunti ja Perjantaisin 60-80cm estetunti. Huomennaha on tiistai ja meen siis tallille. Oon miettiny et lähen joko ensvuonna hevosopistoon, tai "eläinopistoon". 
Äitihän siis muuttaa nyt kesällä kiuruveelle...rivitaloon. 
Ois sit koulut siin suhteellisen lähellä. Ja kun saan 9. loppuun meen varmaa iltalukioon ja haen sit kaksoistutkintoon, ja jatkan lukio-opintoja ammattiopintojen ohella. 
Mun toinen omaohjaaja Jukkis sano mulle et: "Sull on enemmän ällyy ku ällyyt käyttää" 
Hyvin sanottu mun mielest. 
Ollaan muden kaa mietitty et jos lähtisin hevosopistoon niin sit ois varmaa se hevosen ostaminen ajankohtasta. Mut mul on oikeesti kovasti mietinnässä et kumpi mua kiinnostaa enempi, hevos vai pieneläin puoli. Ku tykkään molemmista. Kumpaan mul on oikeesti kutsumus? 
Opiskellahhan voi toki niin paljo ku haluaa, ja ehtii. 
Mul on kyl unelmana perustaa koirahoitola. Sitä silmällä pitäen se eläinpuoli vois olla se oikee. 
Mut en tosiaankaa tiiä. Hevosia haluun itelleni joka tapauksessa. En tiiä, en todellakaan tiiä. 

Papu-herraseni muuttaa tänne viikonloppuna, äiti tuo sen. Pitäis siis saaha sille se häkki värkättyä. 
Mun pitäis säästää rahaa. Ihana saaha se tänne, toivottavasti siitä ei tuu onneton :3 
Miun mussukka <3 

Terveisiä'' <3
- Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3