4.6.2013

Riko, revi, rakasta, huuda se ääneen, tavataan illalla.

Yö matkailuautossa meni hyvin, nukkumaan oli vaikee käydä ja Noorakin tais nukahtaa vasta yhen maissa. Noora heräs 7 ekan kerran ja mä heräsin siihen kun kuulu "kops...auts!Kops...auts..." kun se hassu napero löi pääsä kattoon ku koitti nousta ylös :D Sit se potki mut hereille ja sit sanoin et kello on vasta seittemä et nukutaan vielä...sit myö herättiin tos vaille 10, ja tultiin sisälle, kävin suihkus ja syötiin aamupala, kohta lähetään varmaa liikenteeseen. Aateltiin kysyy yksiköstä et saanko olla vielä toisen yön täällä ;)

Mun äiti sai töitä kiuruvedeltä, meil olis muutto sinne sitten kesällä...meil on jo asunto plakkarissa. Rivitalo :)
Oon niin onnellinen että äiti sai töitä. Niin sen kuulukin mennä, nää potkut oli sille oikeestaan lottovoitto.
Tämän päivän horoskooppi mulla:
"Luontainen intohimoisuutesi ilmenee joskus raivona. Voit kuitenkin välttää raivostumista pysyttelemällä erossa tilanteista, jotka mahdollisesti saavat sinut räjähtämään."

 Mutta nii, tänään on kyllä taas ihan shortsikeli ja mennään uimarannalle taas. :) 
On tää kesä kyllä ihanaa aikaa. Jepsjeps...no mut kirjottelen viel sit myöhemmin ja laitan kuvia tältä päivältä...
Toivoisin lisää lukijoita mun blogille...:) 
En tiiä, ne jotka tätä on pidemmän aikaa lukenu niin huomaa miten suuren elämän muutoksen oon kokenu...mut nii entiseen ei oo paluuta. 

Ja Roosa, mua vähä huolestuttaa se sun juominen...en mä oo sulle vihanen, mä ymmärrän sua...mut yritä vähän rajottaa jooko...ne on kuitenki vuosia pois sun elämästä...:( 
Jos sitä niin ajattelee niin pahalta se tuntuu. 
Mut oot rakas <3 Soittele! 

Aste - pumppaa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3