6.6.2013

Missä mun luut on?

Heräsin taas maailman kovuuteen...matkan kuopioon nukuin, kuopiossa olin pelkkä varjo, matkan joensuuhun myöskin nukuin. Iltapäivällä jouduin vastaamaan eilisillan tapahtumista ohjaajalle, psykoterapeutille ja talon johtajalle. Itkin vaan koko ajan, päivä on ollu niin raskas. En jaksanu muutaku itkee, oisin halunnu huutaa niille että ettekö nää mul on paha olla. 
Olo paska, eikä huvita jatkaa. Mun itsenäiset ulkoilut evättiin tältä päivältä, kuulemma mun oman turvallisuuden vuoks. Mut mä nään senki vaan rangaistuksena. 
Oon syönykki tänää ihan liikaa...kuopiossa kotzone pitsan jossa oli varmaa lähemmäs 500kcal, ja päivällisellä 2 erilaista salaattia, maissintähkän ja leivän! Onneks en sentään laittanu levitettä siihen leivälle...en ees uskalla laskee niitä kaloreita, koska niitä oli ihan liikaa.
Oon miettiny et mitä mä mun kesätyörahoilla ostan, niin ainakin sykemittarin tartten. 
Painan aivan liikaa. Hyi. Mun serkkupojatkin sano mulle et "sul on isoperse" sit kun katoin peiliin sieltä katto joku possunnäkönen takasin. Pulleet posket, pullee nenä. Missä mun luut on? 
Tahdon lonkkaluut, kylkiluut, solisluut, rintalastan, luisevat polvet. Mul on vaan liianiso pömppömaha, ihraset hyllyvät jalat ja läskit roikkuvat kädet, ja tietenkin isoläski perse. 
Mun on pakko ruveta elämään kaloritaulukon mukaan. Pakko käydä joka päivä vaa'alla, pakko tehä ainakin 500 vatsalihasta ja 200 punnerrusta, pakko juosta niin pitkään että keuhkot räjähtää, ei saa välittää kivusta. Ja nälkä, nälkähän on vaan ystävä...miks pitäis syödä, vaan lihottaa itseään turhaan? Ei siinä ole järkeä. 

Oon pelkkä ihrakasa, läskipallero. Miten kehtaan ees kulkee kadulla kun näytän tältä. Siks mun on pakko...pakko...pakko laihtua. 

- Viivi

P.s.Kuopiossa käynti oli yhtä helvettiä.


1 kommentti:

  1. Sekö sit on tervettä,ja ihanaa? Anteeks jos loukkaan, mut sua täs aattelen. En haluu menettää sua. Rakastan _sua_, enkä halua menettää mun omaa kultaa.
    -Lasienkeli

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3