20.6.2013

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

Joo...maanantai ilta ja meno karkas käsistä...ambulanssit ja kytät...laittovat rautoihin, sairaalalle arvioontiin olin ehk tunnin eristyksessä sit toisen tunnin ootin ambulanssii ku lähtivät kuskaa mua julkulaa. Vitutti ja masenti.
Olin julkulassa viikon. Mul ei oo itsenäisii ulkoiluita täl hetkel...mut saan ne ens viikol.

Mulle tehtiin lääke vaihos julkulassa, annoksia lisättiin.
Se on parempi ku se entinen lääkitys.
Voin jo paremmin. Mun on vaan tosi vaikee pysyy kasassa välillä. Jos ei oo semmosta henkilöö paikal jonka katse tai kosketuskin auttaa kannattelemaan.
Me lähetään huomenna reissuun. Ollaan koko juhannus jossai ihan korvessa. Sit ma alkaa kesäduunit.
Heinäkuus mul on 1 yön loma, 2 yön loma ja 3 yön loma. Ku täs kuus niit ei ehtinykkää olla omien toilailujen takia.
Sain koulust paperit...pääsisin sinne hingunniemee mihin hain ykkösenä...mut en pysty ottaa sitä paikkaa vastaan viel. No mut ens vuonna sit.
Ku pääsen himaa nii laitan blogin remonttiin ja vaihan varmaan osotteenki. :3

Oikeesti oon huomannu et asiat järjestyy aina. Ja useimmiten viel parhain päin. Elämä on oikeesti elämisen arvosta. Varsinki ku on kaikki sillee mitä tarvii.
Heh...oon käyttäny tänää rillei koko päivän. Ja pelasin junnun kaa tunnin little big planettii. Se on kiva peli. :)
Kumpa mun kulta sais asiasa järjestykseen, mä oon sun tukena. Äläkä ikinä ajattele et sä oisit ollu syypää mun ongelmiin...ku et sä oo. Sä oot syypää mun hymyyn ja onneen. <3

Rakastan sua <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3