5.6.2013

Mut rakastuneet höpöttää kun ne ois syöny levyn xanorii


Aurinko on ollu pilvessä tänään. Mä kävin fysioterapeutilla ja sain uusia ohjeita olkapääjumppaan. 
Mä oon ollu ilonen tänään, ja oon chätänny Roosan kanssa koko päivän. 
Mun pitäs tunnin päästä olla takas yksikössä, loma oli liian lyhyt. 
Oon ruvennu miettii lukion suorittamista, koska kyl musta olis siihen. Voisin suorittaa eläintenhoitajan kaksoistutkinnon, jos vaan pystyy. 
Vitsi mä oikeesti rakastan roosaa niin paljo, en tiiä se tunne kun mä ajattelen roosaa mul on niin hyvä olo ja en tiiä, se on iha hämyä. Kaikki tuntuu täydelliseltä aina ku ollaan yhessä, ja mitään parempaa ei vois ollakkaan. 

Äiti tos jo hoputtelee et pitäis mennä pakkaamaan. Mut kello on vasta nui vähä...en mee vielä. 

"Ota ihan rauhassa. Onks sun muka pakko mennä? Älä mee ihan vielä. Oo viel ihan hetki.
Kun musta valko tv muuttu väriks, niin kai mulle kävi.
Sä olit jotain mitä venasin koko elämäni.
Kaunis, vaikee, vittumainen kilipää.
Silti oli pakko sua sun nukkuessa silittää."


Meijän laulu, eikö ookkin? Onneks on kesä mut harmittaa silti mennä takasi laitokseen. Eiku nii joo mul onki huomen oikeuspsykiatriselle meno Kuopioon. Jihuu, sinne pitäs kirjottaa yks juttu valmiiks. En halua mennä sinne, se on liian ahistavaa.  '
Mut eipä mulla oo mitään muuta mahistakaan.  
Mä vaan kelaan sua koko ajan, ja kelaan mitä meijä elämä tulee joskus olemaan. Sit kun saahaan olla yhessä. Ens kuopionlomalla oon kokonaan sun. Kokonaan. Sun. 

Loppu illan mä varmaan luen kirjaa ja kahtelen tv'tä, kirjotan sen stoorin ja ikävöin mun kultaa. 
Elokuu - Kullankaivaja 
" Sano mis on mun kultani, kultani hei? Kerro, mis on mun kultani, hei hei?
Mis on mun kultani kiharapää? Kerro, koska mä kultani nään? Kerro, koska mä kultani nään?
Sano, mistä mä kultani löydän? Sano, mistä mä löydän sen?
Kerro, koska mä kultani nään? Kerro, koska mä löydän sen?"


Kauhee hedari ollu koko päivän. Ja pyysin puranaa sain 500 panadolin, mut eihä se mun toleranssilla auta mitää, panacodin tähän tarviis, tää on just sitä pahinta laatua. 
Mut joo, eikait sit voi muuta ku kärvistellä, ku ei viiti mitää liian vahvoja lääkkeitä nappailla :DD 
Mulla muute ku alkaa kotilomat kuopiossa niin multa kuulemma otetaan taas huumeseuloja välillä..niin ne tarkistaa etten käytä luvattomii aineita. Eka ajatus oli "Ou fuck" sitte...noo kai se on pakko ottaa iisisti :D 
Mut joo, kirjottelen taas huomenna. 

Ää, en haluu et mun loma loppuu. En haluu mihinkään fukin' laitokseen. Vittu se oo mitään elämää. 
  

 
Ainii kulta...tää on sulle, ja oon sun kaa 100% samaa mieltä asiasta. Me ollaan yhessä koska niin on tarkotettu, koska me rakastetaan ja halutaan toisiamme, koska ollaan yhessä onnellisia ja sovitaan yhteen, koska meil ei oo mitään syytä olla olematta yhessä ku kumpikin sitä haluaa :P 
Joten tää on meille: 

 Rakastan sua <3
Nyt meen pakkaa ja sit soitan Ruusulleni <3 

- Viivi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3