3.6.2013

Mä rakastan sua enemmän ku tuhat sanaa pystyy kuvaa ~


Raksulle <3
Palaveri itessää meni hyvin. Vitutti ku sossut oli myöhässä ja ne tuli vasta 10 vaille 4 ja sit ne sääti jotai koneesa kaa niin se palaveri alko sit vasta joskus 4. :D
Sain yölomat kpoon <3 Pelkkää hyväähän mulle kuuluu, säikähin ku jossai vaiheessa meijä yksikön johtaja sano et mul on välillä vaikeuksia syömisen kanssa...mut pääosin menee hyvin.
Ja mä oikeesti lopetin sen totaalisen pelleilyn, mä treenaan enemmän ja syön kevyemmin mut en mitää 200kcal/pvä "ruokavaliota" käytä :)
Ihana ku meille tulee tramppa tonne pihaan, voi sit siin hyppii joka päivä, se on nii hyvää liikuntaa.
Nii, kävin tänää uimassa...kuoringalla, siin oli aivan ihanan lämmintä vettä.. Polskin miun pienen serkun kanssa! Sit kävin koiran kanssa juoksee pari kilsaa...shortseis oli huono juosta kun tippu jalasta :D



Mut niin, grillattiin ja laulettiin karaokee. Mennään pumpulaisen kanssa asuntovaunuun nukkumaan ;) Ihanaa! Voisin ottaa jäätelöö, ja mennä nukkumaan.
:D Ihanaa ku sain mun oman kkännykän taas käyttööön...rakastan mun kultaa ja ihana voida soittaa sille.

"sua tyttöni mä mietin aina kun et oo mun lähelläni
Kädessäni lämmön tunteen tunnen oot mun tärkeimpäni
Parasta elämässä kun saan olla sun vieressäsi
Vieläkin mä mietin miten kaikki alko pienestä niin
Hymy väkistenkin tulee mun huulille suunpielestäsi
Oot kauneinta maailmassa ja tuut oleeen mielestäni
Mielessäni kelailen mä meijän tulevaisuutta
En mä aio missaa meidän mahdollisuutta
Olla onnellisii vain toistemme kanssa
Mä voisin antaa sulle ihan mitä tahansa
Maasta kukkasen tai taivaalta kuun
Taas ootan hetkee jolloin mun viereen tuut
Kulta pieni haluun jakaa sun kans aivan kaiken
Sun pelkkä olemassa olos antaa mulle aiheen
Kun rakkauttasi annat sitä varmasti saat takas
Mennään ihan mihin haluat ikimaailmassa rakas
Kun oot lähelläni tuun jo onnelliseks niin pienest
Mennää yhes ulos käveleen tai sit ollaan vieri vieres
Kun me ollaan kahestaan unohtuu aina kaikki murheet
Rakkauden valtamerelle on matka jo nosta ylös purjeet" 

Kullalleni <3 

Ihanaa, mut niin. 
Käytii laittaa asuntoauto yökuntoon..pumpulainen oli ihan innoissaan ku päästään sinne parvelle nukkumaan. Pitää ottaa kamera sinne ja ottaa palleroisesta kuvia kun se nukahtaa ;) 
Pitää soittaa yöllä raksulle <3 
Mut juuu, bloggaan viel huomenki ku meil on aika paljo tekemistä, mut oon iltaan asti lomalla nii kyl mä ehin! 
Nyt syyään valkosuklaa-kuningatar jäätelöö....ja kohta mennään nukkuu :D <3 Luv u! 


-Viivi  

p.s ikävä sun huulia...haluisin sut tänne just nyt. <3 Rakastan sua!! puspus! 

1 kommentti:

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3