9.6.2013

On niin hienoa, sanotaan. Mut entäs sit kun sen kokonaan kadottaa?

Muistatko mitä lupasit? Toivon et muistat, etkä tee mitää typerää. 

Tänää ollu taas aika paskapäivä en tiiä, tuntuu et monena päivänä on tapahtunu niin surkeita asioita ja ollu tosi huono fiilis, et sit ku tulee uus päivä, ja haluis alottaa sen puhtaalta pöydältä onkin sitten rajotuksia ja rangaistuksia edellisenpäivän hölmöilyistä niin rupee vaan vituttaa enemmän. 
Tää on oravanpyörä, ja täst on päästävä pois. 
Must tuntuu et vaan mun omaohjaajan kanssa mun päivä pystyy olee "turvallinen". 
Mun maailma on viel aika mustavalkee, tai nään ihmiset aika musta-valkeesti. Ohjaajat tääl on joko hyviä, tai huonoja. Joko tuun toimeen hyvin tai sit en tuu toimeen ollenkaan. 
Oisin tänään huutanu ohjaajille tosi paljo, jos mun ääni toimis mut mun ääni ei oikein pelitä niin oon voinu vaan korostaa puhettani, en oo voinu huutaa. 
Tänään on taas tapahtunu vaikka mitä ja oon puhutellu ohjaajia mm. näil nimil..: lortto, lutka, hinttari, kusipää, lumppu,  huora, paskiainen, idiootti, somali, neekeri, lehmä, kotka, runkku, dickhead...ja listaa vois jatkaa vaikka kui paljo. :D 

Kuitenki toivon et mun mieliala paranis ees pikkasen, ja ettei päivä ois näin vaikee. 
Ollaan hajotettu tänää muutama ovi, haluttu lähtee hatkaan, hakata muutama ohjaaja. Mut myös jouduttiin viemään huoneeseeni rauhottuu... sit yks ohjaaja puhu mulle...ja mä kuuntelin ja se tilanne pysähty onneks. Olin sitä ennen jo melkee uhkaillu tappavani yhen lorttosairaanhoitajan :D 

Mutmut, meil on Misan kaa hieman iltasuunnitelmia...heheh. 
Ainii otin eile illal mun tarvittavat yölääkkeet eli mirtazapiinia jota en ollu ottanu pitkään aikaan nii menin ihan sekasin, yökkö meinas kuhtuu ensihoitajat ku puhuin niin sekavia, mun puhe sammalti pahasti enkä pysyny itekseni pystyssä. Se oli kyl mahtava fiilis. ;)

Juju - Vaikeeta 

Joo, toivottavasti elämä lähtis taas rullaa, on tullu ihan liikaa takapakkii. Mut toisaalta vituttaa niin paljo et unohtaa mikä on oikeesti kannattavaa ja mistä tulee sit vaan sanktioo. 
Koittakkee ymmärtää. En mä tahallani oo hankala, ainakaa tässä tilanteessa...mul vaan on yksinkertasesti niin paskaolo, ja en osaa purkaa sitä mitenkää hyvin jos mun omaohjaaja ei oo tääl kertomassa mulle mitä mun pitää tehä. Sit mä rupeen duunaa kaikkee paskaa ja hajottaa paikkoja ja sit tulee rajotuksia ja kierrokset nousee viel enemmä ja pahimmas tapaukses taas oon siinä tilanteessa et oon ohjaajille oikeesti "uhka" ja et ne pelkää.
Siitä seuraa mulle taas lisää ongelmia ja vaikeuksia. Mul ei oo täl hetkel itsenäisii ulkoiluit, johtuen perjantain hatkasta...mut toivon et jos oon kunnolla (mikä tuntuu mahottomalta) niin saan ne alkaval viikol ja et pääsen viikonloppuna lomille kpo. 

Rakastan sua Roosa. Ja oon oikeesti pahoillani. Ja mä oikeesti yritän. Älä oota liikaa, tää on mulle niin vaikeeta, mun elämä on ollu niin kontrolloituu nyt ku sain paljo vapautta se pelottaa. Mut en usko et tää johtuu siitä, tää johtuu muist asioista, oon surullinen. 

En tiiä miten päin mun pitäs olla ku joka asennos on paha olo. Se rutistaa mun keuhkot kasaan ja saa sydämmen lyömään nopeempaa, se aiheuttaa päänsärkyä, ja unettomuutta. Oon tosi väsyny, ja sit mulle vaan huudetaan. 
Oon pahoillani, mut kukaan ei tajuu. Tilaisuudet menee multa ohi, enkä uskalla puhuu. Mull on itkukurkussa mut se ei liiku sieltä mihinkään. Tarve itkee ja saada hali on suunnattoman suuri, mut itku ei tule, eikä kenenkään syli oo avoinna. 
Mieli ei anna mun tehä alotetta, se pelkää torjuntaa. Se pelkää et jos se kysyy et saanko halin, se ei saa. Se pelkää torjuntaa toisiks eniten maailmassa, se haluaa vaan hyväksyntää. 
Mun omaohjaaja tulee yövuoroon, toivottavasti yö olis helpompi...voisin ottaa taas mirtazapiinit ja sekoilla yksikseni, sammuin 15minuutis eilen ku normaalisti nukahtamisee menee väh.3h. 

Sit ku mul on paha olo teen jotai nk. korvaavaa toimintaa kuten sit esim rupeen riehuu, ja sillä toiminnalla yritän peittää sen pahan olon tunteen, mut loppujen lopuks siitä tulee vaan entistä huonompi olo. 

Anteeks viel kerran, mut pyytäisin myös et koittaisitte ymmärtää. Ei mulkaa oo helppoo tääl. 
- Viivi 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3