4.6.2013

Together? Forever




Käytiin kaupoilla ja sit tultii syömää välipalaa, ja sit lähettiin rannalle...oli ihanaa uida. 
Serkkupojatki tuli sit tänne, ja ne tos just lähtivät takasi äitisä luo. 
Mut nii, mul on ollu kiva päivä...käytiin kotieläin pihassaki, ja sit käytiin yksikössä ja pyyettiin mulle viel toinen yölomaa eli oon sit huomiseen asti lomalla :) 

Ui, mul on mun raksua ikävä. :3 
Kesällä kuuluu kyl syödä mässyy mut mul on nyt vähä ehkä karannu käsistä :D En mä aio hirveesti rajottaa, mut silleen ettei hirveesti ärsytä se määrä ja sillai... 
Ihana mennä nukkumaan ja herätä ja olla vaan onnellinen. 
Btw, oon huomannu et tykkään tosi paljo vaaleenpunasesta ;D Cute....


Rakastan tuota biisiä...se kertoo niin hyvin kaikesta. :) 
Ikävä <3 Mut kyl tää tästä...kyl tää tästä. 
Tjooo...ootte rakkaita! 

-Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3