17.6.2012

Aamujorinat

Helou, äsken heräsin. Näin ihan ihme unia, ja olin valveil ainaki puolet ajasta jonka "nukuin" :D Mut nii, mun päässä soi koko ajan > Juju - Onni < Se on niin asia biisi, se on niin totta.
"Miksi onnee on niin vaikee saada? Kun se tulee miksei aika voi laahaa? Miksei sitä voi saada enempää? Miks sen tajuu vast kun sen menettää?" Toi vika kolahtaa muhun aina eniten.
Mut nii, tää on joku tämmöne turha pika postaus vaan, aattelin mennä suihkuun heti ku heräsin mut kylppäri oli varattu xC Yks kotona asumisen huonopuoli...

> Juju - Ajattelutapa

Tää soi kans mun pääs :)
Btw, tääl on taas sateine keli. Eipä varmaa kauheemmin jaksa ulos lähtee. Ja mua ällöttää oon täs just syöny jonku fakin' lidlin muffinssin joka sisältää varmaa 5000000000 kaloria :S Yököttävää..
No ihan sama.
Mutsi tuli toho huutamaa ku luuli et nukun viel O.O äske(siis kun olin heränny) kävin keittiös ihme et se ei sit nähny mua. Outo tyyppi. Mut nii sit se alko selittää jotai vammasta taas et "Mä oon katellu tossa noita säätiedotuksia" katelkoon ihan rauhassa, meitsii ei kiinnosta.

Täs muute huomasin et noi haavat on parantunu tosi hyvin :) Toine on melkee umpeutunu jo.
Hyi hele!! Tuolta tuli ihan sairaan ällöttävä haju :S

Ja meitsi menee sinne suihkuun, mut tuun viel kirjottelee :)
Byeski!

(Nyt se mutsi tuli taas tohon höpöttää, siitä et mä joudun käyttää Ziliä seuraavan kerran. No ihan sama.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3