24.6.2012

Et voi viedä minun pienenpientä haippii

Helou, hyvää Jussia tälleen myöhässä :D Mut ei voi midii et en oo tietyistä syistä päässy koneelle!

> Juju - Loppu

Ei helvetti miten mä oon ikävöiny Tietokonetta, Musiikkia ja Roosaa ;D
Tärkeimmät foeva.
:D
Mut diih siis ihan ok, oli siel mökillä olla mitä nyt ihan helvetin tylsää suunnilleen... koko ajan. Kännykästä loppu akku tänää aamupäiväl eiku siis eile :D
Mut nii, meinaa meitsii vähä vätystää.
Ja meijä eno tuli tänää sinne 2 poikasa ja kesäheilasa kanssa. Ei helvetti miten ärsyttävä se muija oli -.-''
Teki pariin otteeseen mieli sanoo sille et "kato peiliin, ime kyrpää, puhu vaan omasta puolestas" tms :D
Mut en sitte sanonu, ois varmaa eno kattonu pahasti. Mut joo jos mä viel nään sen kerranki niin se ei tule välttymään kitkeriltä kommelteilta :D Tarkoitin siis vittuilulta!

> Juju - Onni

UUUH! Waterloo Roadin kouluun on tullu miun poissa ollessa kaks uutta jaksoo! Pakko kahtoo ;) Hyvä sarja nääs!
Ihanaa olla Roosan kaa meses ja aateltiin huomenna treffata.

> Juju - Oodi <3
Ihana <3<3<3

Älkää sanoko mitään mut oikeesti alkanu huumeet kiinnostaa vähä liikaakin.
Enkä oo ainut ;D Nimittäin Roosaakin kiinnostaa. Saa nähä jääks tää vaan kiinnostukseks. Mut toivon todellakin et jos me joskus kokeillaan nii et Roosa ei ilmiantas mua! Itehhä en pystyis ilmiantaa sitä toivottavasti ei sekää mua :)
Hihi...

Sori ku vähä sekavaa tekstiä mut oikeesti oon ollu siellä helvetin korvessa montapäivää! Ja aivot meni ihan sekasi ;D Ja kaikki jutut vaan pomppii mun mielessä!
Nii ja kyl mua kans vätystää jonkin verra :)

> Juju - Tonni

Ainii...taas tajusin miten ärsyttävä toi mun Ville- veli oikee on ;D Kyl mäoon aina tienny et se on iha helvetin ärsyttävä mut se oli kyllä megamiljoona kertaa ärsyttävämpi ku kotioloissa!!
Perkele!
No onneks ei tartte lähtee noitten kaa enää minnekkää koko llomalla!
Tallinnaanki me lähetään vasta Syksyllä ilmeisesti ;)

Roosa olen siis käytettävissäsi koko loppu loman ;DD
(Pitäkää varanne poliisit, me suunnitellaan vuosisadan ryöstöö)
MUAHAHAH!

Joo mä taidan lähtee sinne Waterloohon ;D Liian sekopäine kirjottaakseni mitää vaik olis paljo asiaa, noo meitsi kirjottelee tänää sit ku oon heränny (:
Byeski!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3