24.6.2012

Oli miten oli

"Ei aika mun maileihin vastaa, telkkarista tulee suodatettuu paskaa, jonot kasvaa niille jaetaan almui piispalassa kasvaa kohta oikeesti palmui. Eikä kasvia voi patentoida siks onkin pakko paskaa paketoida."

Hamppuaah

Vituttaa kun netti hidastelee -.-'' Yleensä toimii tosi hyvin mut nyt taas tullu jotai ihme ongelmia!
Itse asisassa koko kone hidastelee jotai.

> Juju - Huuda


Ärsyttää, oikeesti. Ulkona sataa vettä, kone lagii, ei oo mitään tekemistä. Ja kaiken lisäks ainaki koko tulevaks viikoks on luvattu sadetta -.-'' Ihan vitun jepa!!

Ihan surkee kesä ilmeisesti tulossa ku pelkkää vesisadetta. Onhan niitä tapoja kohottaa mielentilaa ;)
Heheh...
"Huuda kun tarviit mua, ja mä lupaan sulle etten mä tarvii ketään muuta ku sua, ja lupaan etten mä suutele kun sun suuta, wuoo. En olis uskonu että mä tekisin tälläsen biisin. Huuda ku tarviit mua, mä huudan kun mä tarvitsen sua." 


> Juju - Kupla

OIkeesti ei todellakaan tunnu et olis kesä. Vituttaa. Miks pitää olla näin surkee keli.
Ärsyttää se Tiistain sossujuttuki. Mitähä vittua mun siel pitää tehä?
Ainii voisin tänää ehtii sen linkkarin ja Jesse vois puhistaa mun koneen :)

Ekstaasi nameja :) 

Meitsi niin haluaa päästä kokeilee essoja.
Tuntuis tää maailma ehkä paremmalta paikalta.
Tai sitte oisin vaa vielä kapinallisempi...en voi tietää :D Pitää siis kokeilla.
Muahahaha...
Pitää vaan löytää joku joka niitä myy.
Se tuskin on kovin suuri ongelma.

> Juju - Loppu

Hetkonen....
Nonii...ei mitään ihmeellistä :D
"Kotikasvatus kunniaan, mä pyydän
Skidi halluspito sallitaan, mä pyydän
Eka askel kuka uskaltaa, mä kysyn 
Kuka pysyy sanojensa takana, mä pysyn." 

Ihana kohta ;) Ja täs on siis Oodi loppumaisillaan, taijan laittaa sen uudestaa. Just rupes Tonni soimaa :)

"Hetkellinen vapaus on kyllä aikamoista" niinhän se on :)

Mä haluun tämmösen paidan :D
"Normaali tyyppi"
Hihii...erittäin normaali joooh!

Hmm..voisin tuolta tommosen paidan joskus ostaakki ;)
Hehe..ja samalla ton jujun - Musta valkosta levyn..ku se on niin halpa tuol.

Sais tulla Jujulta uus levy!! Se ois mahtia.

"kukka on tos mut vasta mun vieres, laillistin sen mutta vasta mun mieles."
RRaaaaah, meitsi haluis kotoo vekee, vaikka sitte Roosan luo, mut kuha jonnekki pääsis, tääl on niiin kämästä olla :D

Mut jooo, taijan lopetella nyt ja kirjottelen myöhemmi sit jos on jotain mieles ;)
Byeskii!

Noni kiva, nyt mun pitää tonne vesisateeseen lähtee kantaa jotain tavaroita autosta -.-'' vittu miks just minä. Miks ei pojat?
Ihanaa. Äkkiä kotoo pois.
Rooooosaaaaah tuu hakee meitsi täält :D

Byeski!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3