11.6.2012

Kapinallisuuskin

Joo, pahempi angst meni sit ohi. 

Tästä viikosta on sit tulossa kiva ;) Päästään yhille festareille Roosan kaa ja sillai. 
Joudun maksaa Roosan iskälle ne lonkerot...noo ei se mitää. 

Äiti sano mulle tänää tällei: 
"Sulla on ollu kuukauden sisällä jo kolme poliisi tapausta. Ja jokasesta menee tieto sossuille. Jos näitä tulee vielä lisää niin ne kattoo sieltä että tuota tyttööhän on ihan mahdoton pitää kotona, et otetaan se pois kotoo."

Emmä haluu mihinkään semmoseen. Mua ei kiinnosta totella. Mä haluun vaan rikkoo sääntöi. 
Mua on periaatteessa mahdoton hallita. :D 
Lienee sit huono juttu, muitten kannalta. 

Mä en kunnioita poliiseja paskan vertaa. Noh, eikai sille voi midii ;) 

> Steen1 - Sinisiä rappuja ja punasia hintalappuja <

Hmm...

Heippa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3