17.6.2012

Tää ei pääty sovinnolla

Onha se ihan kiva ku ei enää suihkuskaa saa olla rauhassa. Vittu tyypit tuli koko ajan siihe oveen koputtelee ku niil oli ilmeisesti jotain siel kylppärissä mitä ne tarvis. No oisivat ottaneet sielt ennen ku mä menin suihkuun.
Mua vituttaa taas ihan älyttömästi. Mä en haluu olla kotona. Mä en tykkää mun perheestä. Ne ärsyttää mua koko ajan.

Oikeesti miks onnee on niin vaikee saada?

Mua vituttaa tuo keli. Toisaalta kait iha hyvä et sataa, nii ei tee ees mieli lähtee ulos.
Mut noi tyypit on lähössä johonki. En jaksa kysyä minne. Hyvä kun lähtevät niin saan olla rauhassa.
Ja ulkona sataa kaatamalla vettä (y) Ja mun pitäs lähtee käyttää Ziliä. Taidetaan oottaa et toi sade laantuu.

Hmm...voisin vaikka pukasta päälle ;D
Tuol on oikeesti aivan järkyttävä keli...

Laitoin taas Jujuu soimaan <3 Kiitos ku oot olemassa!! 

Oikeesti, kauhee addikti kuunnella Jujua? Mut minkä sille mahtaa et jäbä laulaa niin asiaa!

»Kun yö taas saapuu ja tuuli laantuu ajatukset alkaa virtaan ja paine kasaantuu.


Pakko antaa vaan musiikin soida ja soida ja soida, en pysty olee kuuntelematta ;) 

Mut joo, pakko mennäkäyttää Ziliä, klo. 18:53 tuun takas sit. 
Tultiin just, klo. 19:15, mut käyn hakee viel ruokaa. 
Ja sitten tuun kirjottelemaan lissee. Mikäli sikäli jaksan ;D 

Noni siin on sitte mun loppupäivän ruoka, salaattia 3palaa kanaa ja perunoita ja leipäpala :) 

Taijan kattoo jotai ohjelmaa ja syyä, ja sit kirjottaa lisää ja popitella :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3