17.6.2012

Mitä vittuu?!?

Helou, en ookkaan pariin päivään kirjottanu. Ollu sen verran väsyny ja kyl mä siihe toiseen blogiin kirjotin :)
Mut nii, festarit oli ihan kivat...musiikki oli hyvää (Juju, Timo, Mg, Notkea Rotta, Elokuu, Uniikki ja Timi Lexikon) Noil oli parhaat esiintyjät :) Ja nyt täs kuuntelen Jujuu, tää niin laulaa asiaa.

Ja mua taas kerran vituttaa. Vituttaa olla näin nuori. Ei voi tehä mitään hauskaa prkl. Tai no ainahan voi tehä! Mut sit seurauksena siitä "hauskanpidosta" on mahollista et sossut vie sut kotoo. -.-''
Ja sillo alkaa taas helvetinmoiset angstit...? No mut ei ajattelu tapa.

Tänää oli "aamulla" (eli iltapäivällä) tosi lämmin keli jopa +26 tääl meilläpäi ;) Mut sit alko sataa vettä ja Timi Lexikonin esiintymisen aikana kastuttiin mukavasti kaatosateen merkeis, mut se ei tunnelmaa latistanu! Mut nii.
Tää Juju saa mun päänsisällä olevan pikkupirun kihisemään kiukusta ja se haluu tapella kaikkee vastaan :)
Roosalki on ollu tää kuva blogis. Ja mä rakastuin tähä!

Aattelin vaihtaa _taas_ tän...

> Juju - Huuda <3

Nii siis tän blogin ulkoasuu :)

Bwaah...haluun taas Jujun keikalle :3
Hmm...vähä on kurkku kipee :D kakspäivää kiljunu ja karjunu nii eikait oo ihmekkää? Noo mut tiiätteks mitä ;) Näin tnä 8 poliisipartioo! Muahahaha. Ois tehny mieli heittää jotain sitä autoo päin.
En haluis tehä mitään sellasta mistä joutuu maksaa kauheet korvaukset? Joten pitää pysyy sellasista erossa, niin kauan kun pystyn siis :D Mutku enhä mä tiiä kui kauan pystyn? Toki voin tehä mut kuha en jää kiinni :)

Mua oikeesti vituttaa ihan sairaasti tuo vaaleenpunane teema mistähä helvetistä tuo sillo joskus pälkähti mun päähän? :DD Vittu en tiiä...vittu ihan sama. Vittu tiiätteks mitä?
Mä oon taas ruvennu vittuuntumaan kauheen helposti (okei mä oon aina vittuuntunu helposti)....Nii varsinki omalle perheelleni. :D Jajaja oon saanu kans mutsilta yms...kommentteja siitä miten huonosti käyttäydyn nykyään.
Ja tiiättekö mitä? Mulla on tiistaina siel sihdis joku juttelu tuokio jonku fakin tuntemattoman ihmisen kanssa. Vittu mä en sano niille mitää. Tai sanon että vittu mä haluun olla villi ja vitun vapaa se on mun ongelma.

> Juju - Kuuluu

Oikeesti. Juju on asia jätkä. Se laulaa tosiasioista. Parasta musiikkii on just tää tälläne ;)

Mut nii...ens viikko jossai fakin' saaressa? Kinostaa. Hirveesti.
Mitä hyötyä siitä on? Okei mutsi haluu sinne. Mä en, mut en kyl kehtaa sanoo sille. Jos multa ois vuos sitten kysytty et haluunko muuttaa maalle? Niin vastaus ois ollu se kyllä, olin viel nii true heppatyttö, haha.
En haluu enää muuttaa maalle, asutaan nytki kauheen korves mun mielestä meiltä on 9,5km keskustaan, ennen asuttiin sellases paikast kerrostalos mist oli vaan 2km kapeen. Nii....tääl vitun korvessa asutaan (y).
Jeah, vittu mä ootan sitä et pääsee kotoo pois. Siksikin pitäis koittaa olla suht kiltisti tää vuos nii pääsis sit sinne omaan asuntoon :)

Ainii, keksin tässä just hyvän säästö kohteen > Hyvät kuulokkeet < TARVIIN SEMMOSET!  sori caps.
Nii, mutsia vituttaa ku meitsi kuuntelee yöllä musiikkii ja veljet ei kuitenkaa suostu lainaa omii kuulokkeitasa. Vittu meitsi tarvii rahaa :/ ...mut no. Viikko rahatki (10e/week) on jäädytetty koska maksan kameraani :/ Pitiki ostaa tuo kamera nii meni vittu koko vuoden viikko rahat prkl!!
Mul on tällä hetkellä 10e, etetet......hyvin menee! Joillaki ei oo ees sitä ;D

> Juju - Onni

> Juju - Loppu

Nii, ja meitsin pitäs kans ostaa itelleen varakännykkä. Johon voisin aina välillä ostaa prepaid liittymän et voi käyttää kadotessa sitä kännykkää silleen et kukaan ei voi tavottaa mut ite voi tavottaa. Ja siihen kännykkään tulis tietenki vaan Roosan numero. Ajateltiin karata kotoo joskus loppulomasta (heinäkuussa?) moneks päiväks. Ja diiäddekö midii? Jos sattuis käymää niin ikävästi et poliisit ottasmeijät kiinni niin halutaan tehä meijän tietojen saaminen vaikeeks. Hmm....eivät ite kerro nimiä, hmm...prepaid liittymä, hmm.. puhelimes yks numero. Hmm....joo ei oo ilmotettu kadonneeks ;)

Voisin ettii jotai asia kuvia tms :)
Muuten tuli tost poliiseihi liittyväst jutust mieleen et, mua ällöttää kun poliisit sanoo itteään "sediks" sairasta. oksettavaa.

> Juju - Hurrikaani

Just semmone olo et tekee mieli kuunnella Jujuu ja stenkkaa ja tämmöstä asia musiikkii ;)
Oikeesti, mua vituttaa. Ala-ikäset (kirjotetaanks se noi?) ei voi tehä mitään hauskaa, ilman et se on laitonta. TAI et siitä pääsee sossujen vainolistoille.
Mun veljelle ehotettiin nyt sitä tukihenkilöö, koska se pelaa niin "paljon" koneella. Justjoo!
Mul on se sossutapaaminen 26pv poliisilaitoksella...mitähä ne? Varmaa alkaa vainota mun huonon koulumenestyksen yms takia.
Toine veli, vittu elää soskun rahoilla.

Musta tuntuu et kukaa ei lue tätä loppuun, tai no Roosa ehkä :D Mut seki varmaa nauraa ja pudistelee päätäsä samalla,.

> Juju - Ajattelutapa
Tää on mun lempipiisi Jujulta!
"Suurin ongelma onkin ihminen, tai sit niiden paljous. Kilpailun voittaa aina korkein tarjous."

Tuli mieleen Uniikin biisistä > Suurempaa " musiikki on mulle elämää suurempaa" Ja niin vitun totta! Oikeesti, vittu mä en vois elää ilman musiikkia!
Viddu. Oikeestioikeestioikeesti. Mä en voi elää myöskään ilman sitä jännitystä ku tekee jotain laitointa. Vähiten mä pystyn elää ilman alkoholia D: Ottaa vittu vaikeesti! Ihan vitun vaikeesti. Ihan liian vaikeesti. Vittu.

> Juju - Huuda
Tää on ihana, ja tosi kaunis biisi :)

> Juju - Onni
Nää samat biisit pyörii mulla ;)

Mut niiii...oli mieles et mua vituttaa ihan sairaasti facessa noi etusivulla näkyvät mainokset yms...oon sitte pari päivää niiitä poistanu ;D Ja kans selllaset randddd0mit kavereista.

> Juju - Loppu, tää on kans mun lemppari biisi Jujulta. Tosin tykkään kaikista sen biiseistä. :)

Mutsi tuol yskii, todennäköisesti nukkuu siis aika huonosti, nii piti laittaa musiikkii vähä hiljemmalle :/ Todellakin tarviin ne kuulokkeet, ja wtf miten kello on jo 4 äske se oli 3 O.o Nojaaa, aika kuluu...on se jännä noo mahtavaa...Olen tunnin lähempänä 18-v synttäriini ku tunti sitte :D
Vittu miten järkevänä meitsi taas,, ja oikeesti mä kyl kiroilen aika paljon mut onko vittu ihme ku maailma mun ympärillä on tämmöne?!?

"Mikä vitun oikeusvaltio?"

Mut nii, onha se kiva..oon kohta varmaa 2h kirjottanu tääl :D Noo mutku on paljo asiaa, ja täs mä sit kans ajattelen asioita samalla. Koska oikeesti en hirveemmin aattele niitä asioita mitkä mun mieles pyörii ja oon sit iha sekasi et mitä vittua. Ja ainii :D
Ma-Ti karkureissulla meitsin pyörä hajos nii aatelkee silläkää en pääse vittu minnekkää. Hylkäsin sen sit jonnekki puskaa...ja annoin olla siel paripäivää, sit hain sen ykspäivä Roosan kaa ja vein Roosan pihaan ;) (Roosa asu lähempänä) Ja siin ei takarengas pyöri kunnolla...Ken tietää mitä mä sillä oon säätäny ;D

Nii, loppujen lopuks...tässä mietin et mikäjärki mun oli ostaa toi järkkäri? Ku enmä ees kauheemmin sil kuvaa. Luulin et kuvaisin sit hirveesti mut :D Vittu mitää koskaa kuvaa...haha...periaatteessa vois koittaa myydä sen...maksoin siitä ite kaikkineen 400e...jos siitä sais ees 300e...? Vois sit ite ostaa normi pokkarin :) Ja ne kuulokkeet.

Noo, kattoo nyt. Kukaan haluis ostaa erittäin vähän käytettyä, tosi hyväkuntosta Canon Eos 1100D'tä, alkuperäinen pakkaus ja kaikki tavarat tallessa. Kuvia otettu ehkä 10 000 ;) Hyvä kamera loppujen lopuks!!

Meitsil on kuuma :D Piti laittaa tuuletin puhaltaa päin pläsiä.

> MG - Sydämet yhteen, tän se laulo keikallaki ;) Ihana biisi <3

Mut joo, piti sit potusta (SpotifY) loppuu kuunteluaika :D Nooo parinpäivän sisään sinne tulee taas aikaa ;) ...jepjep...kauheen synkkii pilvii taivaal, no huome voiki sit nukkuu melkee koko päivän. ;)
Hehe...noo voisin nyt lopettaa tän kirjottamisen ja ettii pari kuvaa viel :)

Heissulivei, tää on kaikille nuorille joil on helvetinmoinen vapauden kaipuu mut sut on kahlittu jonnekki neljänseinän sisälle.
Myöhemmi lisää ;) -->



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3