20.6.2012

Oonks mä hullu ku huilusta tullu?!?

Helou, mitäs ihmiset?
Mulla on ihan helvetin tylsää, oikeestaan on ollu koko päivän. Ja tänä yönä voisin kokeilla mielenkiintoista asiaa nimeltä nukkuminen.
Joooh, vituttaa ku mutsiki kävi äsken rageemassa et mun pitää laittaa musiikki kiinni ja ruveta nukkuu.
Tahtoo sinne omaan asuntoon prkl!!
Sais kuunnella just niin paljon musiikkii ku haluaa, vittu mihin aikaan vuorokaudesta tahansa.

Ja joo, kuuntelen edelleen Jujua.
Mitäs on niin ihana ja hyvä laulaan et pakko kuunnella ;) Vaik tyyliin joutuu olee niin hiljasel et just ja just kuulee sanat.
Ärsyttävää. Mutta Viivi enää vuos, enää vuos tarvii kestää.
Päiväki on liikaa.

Ärsyttävää ku ei oo mitään tekemistä, ja on nälkäki vähä :D
Semmone hetki et kaikki vituttaa...

Tämmösinä hetkinä haluis viilettää vaan tuol kaupungin kaduilla. Tiiättekö mitä, mä haluisin asuu keskustassa kerrostalossa :)
Tai vähintääki ihan vitun lähellä keskustaa. Ois kaikki palvelut lähellä, julkine liikenne toimii. (vittu täällä meillä ei oo ees kaksykkösen pysäkkii).
Ja keskustassa on yleensä vähä villimpi yöelämä :D
Hahaha...!

Diih, mihinköhä mä oikee lähen ysin jälkee opiskelee? Vittumaista ku ei oo mitään suunnitelmia mihinkää suuntaan :D Roosan kaa samaan amiskaan kuitenki haluttais, vaikka sitte erilinjoille. Mut et pystyttäs asuu yhteises kämpäs ja sillai.
Mä en oikeesti tiiä mitään mikä mua kiinnostas tällä hetkellä. Tietty ois kiva semmone ammatti mis ois ihan hyväpalkka, mut mitään vitun konttorirotta ammattia en halua. Meitsi ei sovi semmoseen ;D Ja tosiaan, haluun semmosen ammatin mihin voi lähtee opiskelee suoraa peruskoulusta. En todellakaa lähe minnekkää vitun lukioon tms :D

Vittumaista! En kehtaa mennä tekee keittiöön ees mitää syötävää ku mutsi alkais kuitenki valittaa mulle sit siitä. Se siis nukkuu olkkarissa. Meil on 2 makuuhuonetta, pojil toine ja mul toine ;) Mul on isompi..muahahaha! Iha vitun iso kämppämeil! (y)

"Mul oli hetki sitten tonni, mut se meni, ja samal meni koko onni." 

Juju on vaan niin hyvää ja mahtavaa ja parasta viihdykettä ;)

Jooo, ei hele. Oon tehny varmaa tunnin facessa mun muistariin noit raksitusjuttui...on mulla vittu halvat huvit.
"Mä oon kylmä, mä oon kuuma, mä oon jäätävä"

Mutta nii toki voisin siirtyä tonne huoneistoon etsimää jotain ruokaa. Jos en mitään löydä niin onhan mul tää kanitäällä et saan siitä paistin 8''DD
No eii oikeesti.!! :D Papu ei oo paisti.
Varmaa kauheen sitkee ja pahanmakunenki. Mut nii. Mielummi en vittu syö mitää ku et söisin lemmikkini :S

Kauhee Baanailuulkonahillumisjuopottelusekoilu kaipuuu!!!!!!!!!!!!
kani pörrää mun hameenhelmois viddu.
Sori meitsil ottaavaikeesti nyt :D Mut siis mää lähen ettii jotain vitun fuudausta, ja sit katon jotai ohjelmii taas aamuunasti.

"Aamul jäävettä se on hyvää lääkettä" tulivaanmielee!!


TERVE!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3