17.6.2012

Asenne on ase, ja ase tappaa

Jes ihanaa...mutsi lähtee huome Kassun ja Zilin kaa sinne mökille yheks yöks! Vittu saan olla kotona yksin! Toki vois kysyy Roosalta et haluisko se tulla meille :) Tai toki vois mennä niille?

M - A - H - T - A - V - A - A - ! 

Ite joudutaan sinne mökille sit neljäks päiväks :S Vittu...noo ihan sama.
Sit voi ainaki melkein loppu kesäloman ottaa rennosti. Tyypit haluis lähtee sinne tallinnaan jossai vaihees, minä en haluu lähtee niitten kaa. Aatelkaa miten vitun tylsää seki ois :S

Muttah, ulkona sataa vielki ja Roosa varmaa nukkuu. Vois laittaa sille viestii et tulee meseen kuha herää :)

Nii...täs vielki Jujuu kuuntelen :)
Ootte ehkä huomannu et mul on aika  _huono_ asenne kaikkee perheen kanssa tekemistä kohtaan, mut kelläpä ei ois?
Nii, tuli vaan mieleen toi sanonta mikä täl tekstil on otsikkona.

Hmm...haluisin kyl, ja mielelläni oisin jossai muualla ku kotona. Mut eipä tonne uloskaan huvita lähtee.
Sitku aattelen silleen et oikeesti entä jos mä teen jotai semmosta minkätakii mut otetaan kotoo pois nii mitä mä teen? Sitä pohdittuani oon tullu siihen tulokseen että, vitun vaikee sanoo kun asiat on viel näi "hyvin".
Onks tää nyt sit oikeesti onnee, mut mä en vaan tajuu sitä.
"Sen tajuu vast kun sen menettää" 

"Kaikki ollaan rikollisii lain mukaan"

Roosa laitto viestii et tulee meseen koht ;) Hienoo, piriä tähänki päivään (eiku?) :D

> Juju - Loppu
> Juju - Ajattelutapa

"Mikä onkaan sun ajattelutapa? Pidä mieles ettei ajattelu tapa!"

> Juju - Kuuluu

Onpa vähä tylsää :D Noo mut hyvä musiikki (y)

> Juju - Elämä opetti

> Uniikki - Niinku elokuvis feat. Jimi Pääkallo

"Eiks ihmine saa tehä sitä mitä rakastaa?"

> Uniikki - Suurempaa
"Tää on se fiilis minkä mä saan. Tää musiikki on mulle elämää suurempaa."

Tässä postauksessa ei kyl järinpaljo näytä tekstii olevan, tai siis sellasii mun päästä kirjottamii juttui tms :D

"Ihan sama mitä vastaan tulee, kuletaan vaik vastatuuleen.."

> Uniikki - Myrskyn Silmäs

Nojoo, nyt taas Juju soi ;)
Mul on jännä olo, tällästä en ookkaan tuntenu pitkään aikaan. Jotenki mun mieli on hirveen rauhallinen. Mut mul on kyl semmone olo et voisin lähtee baanalle jos joku pyytäis mukaan ;)

Mitä sitä tekis? Ei oikee oo nyt mieles mitää kirjotettavaakaa.
Nooo ehkä mä jotai keksin (:

Byeski!
Ja hei, te joitten kaupungis paistaa aurinko, tai on muuten hyväkeli niin nauttikaa minunki puolesta ;) Ja ihmiset baareissa, juokaa minunki puolesta. Ihmiset joukkotappeluissa, tapelkaa minunki puolesta. Ihmiset jotka ootte poliisien kaa tekemisis, valehelkaa niille minunki puolesta, kiusatkaa niitä, tehkää niitten työstä vaikeeta. ;)
Kiitos!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3