19.6.2012

Tu-tu-tuijotetaan hypnoosihyrrää

Morooo, jeessh..ei vittu miten "kauhee" päivä ollu :D Sinänsä, Roosan luona oli erittäin mukavaa siihen asti et tänä "aamuna" 13.20 sen mutsi ja sisko tuli vintille kolistelee ku kaks sotanorsua konsanaan.
Mentiin joskus 6?7? aikaan nukkuu sillo aamulla nii vähä vitutti. Ja kaheks piti mutsin kaa mennä sinne sihtiin.
No mitäs siellä. Ei helvetti mitä paskaa ;D
Minutjaäitit laitettiin juttelee kahestaan kahelle työntekijälle, joista toine oli joku helvetin ärsyttävä ukkeli joka ei tajunnu mitään ja sil oli hirveen huono kuulo, ja se joka asian pyys selittämään niin jossai vaihees kilahin sille ja sanoin et "Etkö sä vittu ymmärrä suomee? Mua ei vois vittu vähempää kiinnostaa selittää sulle mun juttuja koko ajan. Pidä se turpas kii." No mut siitä huolimatta se jatko sitä vammailuaan. Mua jossai vaihees väsytti ja vitutti sairaasti ja sit meitsi vaan vittuili jajaaj...

Sit sanoin sille jossai vaihees et se on tosi ärsyttävä. :D
Mut nii, saatiin toinenki käynti kerta. Ei vittu melkei repesin yhes vaihees ku nää oli sillee "ehkä ne sun veljeski vois tulla juttelee" ei vittu :DDDDDD Nuohan ei tulis, oikeesti...vittu mikä läppä.

Niiih. Jajaja nii, sit ne ehotti ensviikon perjantaille 8-9 seuraavaa aikaa. siihen minä "voitte olla sataprosenttisen varmoja että minä en raahaudu tänne kuuntelee teijän höpötystä tuohon aikaan aamulla" tms :D

> Juju - Ajattelutapa

Nii, sit loppujen lopuks me höpötettiin siel (tai siis ne uteli mun asioita) melkee kakstuntii O.O !!!!!
Ja seuraava aika ens Pe 10-11 :D
Voisin ottaa Roospertin mukaa xd

Ja sit käytii puuilossa kotimatkalla. Ostettiin Papulle heinää ja Zili sai uuden flexin (5m/25kg) semmone kivan kokone ;D Sitten ostettiin testaukseen puolkurkkari joka on vähä liian iso :D Muuut pissityksessä menee iha hyvin! Ja sit furminaattori ja semmone lateksikirahvi ;D

Mut niii...

> Uniikki - Suurempaa
"Mikä juttu? Tää sun on nähtävä. Mä oon kuuma, mä oon kylmä, mä oon jäätävä.
Katseiden kääntäjä, aina käännän päät. DJ! Kovemmalle käännä tää.
Mä oon fresh niinku mun edt. D.T. räjäyttää tän kun WTC:n. 
Stadist Lappiin. Lahest Manseen jee. Mis ootkin, laita liiket lanteeseen.
Ja ABC, pikku Dee kävelee tänään tikapuita pitkin taivaaseen. (jee)
Ku Red Bull mä annan sulle siivet niin, et ilman kiiret voit tääl viilettää.
Sano niil, et tääl niin siistii, et melkeen itkettää.
Pääset jonosta ohi mun nimellä. Sillä mennään, kato tätä liikettä."


Jepjep :) Ei mul ny muuta kirjotettavaa oikee oo. Torstaina lähetään sinne mökille ja tullaan Lauantaina! Sit aattelin treffailla Roosan kaa ja sillai ;) 
Ja Tiistaina on sit se p-stationille meno jaja Perjantaina taas sihti :S Viddu!

"Jokaiselle omat mikrosirut, sen lisäks meil on päänsisäl pikkupirut" <3 

Ainii muute, tuntemukseni mopoa kohtaan vahvistuivat...tosin skootteri riittäs mulle :DD Mut mutsi ei varmaankaan miljoonasta vetoo et se ei suostu hankkii mulle semmosta peliä :P 

> Juju - Kuuluu
"Mä tulin hakee mun massit, ne kuuluu mulle, mulle ne kuuluu.
Lampaat ne tekee niinku lampaat tekee, tekis mieli repii lampaitten hampaat veke.
Kelle mun sieluni kuuluu? Nieleskelystä mun nieluni uupuu. 
Muuttaisin mieluummin puuhun. Muuttaisin vaik sitten mieluummin kuuhun. 
Sen kylmyys olis viel pientä, niin niin pientä.
Verrattuna siihen mikä tääl jyllää. Tu-tu tuijotetaan hypnoosihyrrää. 
Sano ky-ky-ky-ky kyllä. Sudet lampaiden vaatteet yllä. Kehdos, missä huolet on kadonneet. Toisel puolel taas vihaa padonneet. Kun kaikki on saatava, toinen sen vähän eteen koko vitun elämänsä raatava.  " 

Mut jooo...taijan lopetella tähän :) 
Byeski..!! Muistakkeehan taas pistää ne poliisit koville! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3