25.6.2012

vittu kyyneleet

Lähin mesest ku ei me siel Roosan kaa mitää puhuttu. Tiuskittiin vaan toisillemme, koko illan ollu aika kiree ilmapiiri?
No mut kuitenki, laitoin sille viestii mut ei se vastannu. No sit laitoin toisen viestin et mää lähen ku sil on ilmeisesti parempaa tekemistä kun jutella mun kaa meses, ja eihä meil ees ollu mitään juteltavaa niin so?

Kohta tuli tekstari:
"Ja mikähän helvetti sinulla taas on ongelmana? Se että satuin kattomaan videoo? On taas helvetin järkevä syy suuttua -.-"
Arvatkaa oliko kiva saaha tommone viesti ku on koko illan ja yön masentanu mut on koittanu peitellä sitä. Iteltänikin. En oo suostunu myöntää sitä itelleni, et sieltä se pimeys taas lankeutu.
Kuitenki vastasin viestiin, en jaksanu alkaa normaaliin tapaani väittelee asiasta vaan kirjotin lyhyen viestin "joo kiitos" en ees tiiä mistä se tuli mut toi Roosan viesti...
Laitoin kännykän äänettömälle ja väärinpäin viereeni tohon pöydälle. Hetken päästä tulee toinen viesti Roosalta:
"Ole hyvä. Mua suomeks sanonttuna vituttaa toi et sä suutut mulle ihan järjettömistä syistä."

En oo suuttunu yhtään mistään. Mulla vaan on semmone olo et jos mä oisin jääny sinne meseen meille ois voinukki syntyy iso riita siel. Mua masentaa, se että sä et vastannu mun viesteihi vaan lisäs sitä tunnetta. Ihan sama. Must oli vaan parempi lähtee sieltä.
Haluisitko sä ite saada tommosii viestei jotka lähetit mulle? Minä en ainakaa haluis. Mitä tommosilla viesteillä saa aikaan? Ei varmaan mitään. Ehkä lisää niitä pahoja ajatuksia.

Mua väsyttää, mua masentaa, mul on epävarma olo, hermostunu.
Mietin et vastaanko tohon viestiin? Mitä mä vastaisin? En jaksa ruveta kirjottaa mitään hirveetä stooria siihen.

Semmone olo et pitäs päästä tuulettaa päätä, yksin, ulos.
Mitä siitä viime kerralla seuras? Ei mitään hyvää.
Mul on taas se olo et mua ei paskaakaan kiinnosta mitä mulle tapahtuu. Voisin juosta moottoritiellä, istuu sillan kaiteella. Leikkii hippaa poliisien kanssa, hajottaa autoja, kauppojen ikkunoita. Mitä tahansa.
Mulle on ihan sama mitä tapahtuis.
Voisin pyörii huumepäissäni ulkona, kaupungilla, keskustassa.

Whatever.
Jotain mun on keksittävä.
Hei hei!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3