17.9.2013

Koulukuulumisia

Helouhelou, se on tiistai. Heräsin eilen kummallisesti, istuin mun sängyssä ja itkin. Näin aika raskasta unta. Höhö, sit olin koko päivän ihan sika väsyny ja ärsyyntyny. 
Illalla oli eilen koulutreenit menin Dinalla. Kyl mul sen kaa sujuu jo paljo paremmin kun ennen. Ope laitto korjaamaan käsien asentoo. Hitto mulle on tullu nyt taas iha hirvee himo et ois oma hevonen ja pääsis kisaa enempi. 
Mut nojaa, mä nyt panostan koiriin, ainakin sitten ammatillisesti. Ei hevoset ikinä lähe mun elämästä. 
Tänä iltana ois viel koulutreenit ja mun pitäis saaha ratsastaa se rata läpi. Sit To ja La esteitä. Sunnuntaina tosiaan kisat. 
Ens viikol pitäis tulla mun hööksin paketti ;) Hihiii... 
Hitja mul on ihana äiti kun se lupas rahottaa ne ostokset. <3 Love you! 
Mut nii mun lempiratsastushousut on ihan hirveen kuluneet, on ne kyl palvellu mua jo montamonta vuotta :D 
Ei niil voi enää ratsastaa kunnolla. Onneks on muutamat varapöksyt mut en digaa niistä hirveemmi ne ei oo hirvee hyvät jalassa. 

Oon nyt siis koulussa. Meil on ollu ihan kiva päivä, kolmeen asti on koulua. 
Ärsyttää ku kännykkä ei ollu latautunu, tai sit ne ei ollu muistanu laittaa sitä laturiin. - 
Mutta joo... 

Päivän horoskooppi: 
Ole varovainen miten paljon kerrot ihmisille itsestäsi. Sen, mitä pintasi takana on, ei tarvitse näkyä kaikille, vaan voit pitää sen aivan omanasi.

Meil taitaa tunti jatkua nyt nii pitää mennä! ;:) Moro! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3