23.9.2013

Mahtava viikonloppu +

"Sinun ideasi ovat mahtavia, ja sinulla on kokemusta niiden toteuttamisesta. Älä silti anna menneen menestyksen nousta päähäsi. Jollakin sinua kokemattomalla voi olla voittoisa taktiikka tarjolla, joten kuuntele häntä. "

Se oli mun horoskooppi. Viikonloppu oli ihan mahtava, lauantain este ja koulutreenit meni tosi hyvin. Eilen oli kisat olin 9 aikaan tallilla, siivosin karsinoita rasvasin suitsia, laitettiin nutturoita ja lettejä poneille. ;)
Kisapäivä oli mun osalta onnistunu...HeB luokkaan lähin sillä ajatuksella että kunha selvitää ehjänä niin oon onnellinen...mutta 1.sija sieltä napsahti. Oon ihan hirrveen ylpee itestäni ja Dinasta :)
Sit meil oli kaikkee väliaika ohjelmaa, ratsastus esityksiä jne.
Sitten ruvettiin rakentaa esterataa, mutasten puomien raahaaminen kentällä on ihanaa. :D
Kävelin sen radan ja suunnittelin siinä että minkälaiset tiet ratsastan millekkin esteelle. Noh, radalla eka este tultii liian lyhyttä laukkaa vähä liian hitaasti nii Remu kompuroi siin esteellä. Puomit lens ja toine tolppa kaatu. Siitä viisastuneena jatkettii vähä kovemmalla vauhilla ja remu hyppäs kunnon ilmavaralla loput...aika isoja hyppyjä tuli mut päästii yli. 70cm luokka voittajaks selviydyttiin kuitenki ;) Oon onnelline. Kisat meni tosi hyvin.
Mut joo meitsi on koulussa. Illal aattelin mennä kirjastoon, jos vaan pääsen ja teen pari askarteluhommaa loppuun. ;) Rento ilta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3