14.9.2013

Kuule minua <<





Oon miettiny Roosaa tosi paljon, toivon et se oikeesti sais elämäsä raiteilleen. En oikee tiiä miten sillä menee, ku se sanoo et ihan hyvin, mut musta tuntuu että sil ei oikeesti mee niin hyvin. 
Mä rakastan sua, no matter what. 
Haluisin auttaa sitä, tekisin mitä vaan sen vuoks oikeesti. 

"Vaikka sua rakastaisin enemmän
Nauraisin pois kaiken ikävän
Jos pidät kiinni kovempaa
Voin sulle kaiken omistaa
Piirtäisin sydämiä eteiseen
Löytäisin lompakon hävinneen
Sä silti multa katoat
Ja joskus maahan hajoat
Kun kuitenkin aina
On elämä laina"


Tasan vuos sitten jouduin julkulaan. Siitä alko mun laitoselämä, siitä lähtien en oo asunu kotona ku väliaikasesti. Miten siitä on jo vuosi?
Mutta kyllä mä tiiän et tää on pitkä prosessi ja tää on mulle tarpeen, tajuun jo että en sillon nähny et tää vois olla mulle hyväks. Mut kyl tää on. Oon oppinu tajuumaan elämän reaaliteetit. Että mitkä asiat on oikeesti tärkeitä. Oon saanu otteen elämääni takasi. 
Oon ilonen ja kiitollinen siitä. 
Kiitos kun ootte auttanu mua. 
Mul on ensviikolloppuna kisat..jänskättää hieman. Mut eikai siinä sitte. Lähetään hakee kokemusta ja ilosta mieltä. 
Oon oppinu arvostaa pieniä asioita..
sitä et on katto päänpäällä, lämmin sänky, ruokaa, suihku. Semmosia arkisia juttuja. Kaikil ei niitä oo. Mut ei sitä tajuu, ku on ite niin tottunu. Aattelee et ne on itsestään selvyyksiä mut ei ne kaikille oo. 
Haloo helsinki - Maailma on tehty meitä varten
En ennen pitäny tosta bändistä yhtää, mut noi niitten biisien sanotukset on aivan helvetin hyviä. 
Siis aivan mahtavia. 
Niitä voi peilata omaan elämään, ja siks ne ehkä jää mieleen niin pitkäks aikaa. 
Elämä on ihanaa, vaikka se on joskus täyttä paskaa mut silti. En jättäis kesken ilman tosi painavaa syytä, ja semmonen syy olis jonkun läheisen pelastaminen, voisin kuolla jonkun puolesta mutta that's it. Ilman syytä en lähtis.

Maailma on täynnä hyviä asioita, ja pahoja asioita. Sen kanssa vaan pitää elää, mut mä pyrin elämäni aikana minimoimaan sen pahan ja tuplaamaan sen hyvän. Haluun kaikille hyvän mielen, hyvä fiilis on tärkee. 
Sinä et pidä hauskoina samoja asioita kuin mitä muut pitävät. Etsi siis hauskuutta kokonaan muualta. Voit tehdä löydön, josta voi olla mieleen suurellekin yleisölle.
Se oli mun päivän horoskooppi. No kyllä tuo sinänsä pitää paikkaa ku, en aina pakosti pidä hauskana joittekin muitten mielestä hauskoja asioita. Mul on sinänsä huono huumorintaju, mut oon erittäin nauravainen yms. ihminen. Emmä mikää tosikko oo...Roosa tietää mitä tarkotan, ja äiti. 
Samppa tuijottaa mua, äiti istuu mun vieressä, koira makaa lattialla. Iloista puheensorinaa, ihanaa mölötystä, ihan mahtavaa...tätä mä rakastan. 
Kyllä nää asiat tästä lutviutuu. Tiiän sen, ja tunnen sen. 
Pitää lähtee takasi yksikköö...:) 
Iltoja..<3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3