10.9.2013

Night sky

Eile olin tosi aktiivinen...koulun jälkee kävin terapiassa sit tein läksyt ja lähin salille ja salin jalkee ratsastaa.
Ratsastus meni tosi hyvin menin Dinalla, ja ilmoittauduin tallikisoihi mitkä on loppukuusta.
Tänää oli taas pitkä päivä koulussa, koulun jälkee sai hetken levätä ja illal tallille, menin koulutunnin Roosalla ilman satulaa ja se oli ihan super <3 Kulki ihan tosi kivassa muodossa. Huomenna mul on tiedos täydellinen lepo ja palautumispäivä...en tee yhtää mitää paitsi venyttelen ja katon tallennuksii digiboksilta ;-)
Torstaina oon koulus 9-12 ja sit mennään omiksen kaa ratsastaa Lieksaan, vaellukselle. Perjantaina lepään ja Lauantaina estetunti ja äiskä tulee käymään <3 Sit vietän laatuaikaa äitin ja Zilin kaa <3 Sunnuntain otan sit viel kans levon kannalta, ja maanantaina taas kouluun ja tallille. Ens torstaina mul on klo 10 palaveri kuopios...ja klo17 kisavalmennus täällä :D siin saattaa sit illal taas ramasta. Ens viikolle pitäis kahtoo pari päivää et kävisin kuntosalilla varmaa tiistaina ja viikonloppuna.
Oon laiminlyöny R'ää en oo tajunnu et se tarvii mua no matter what...anteeks hani <3 oot mun lady always..aina mielessä. Pistä viestii, kirjettä mitä tahansa! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3