15.9.2013

Ready, set, don't go



"Jos sukunimi on ainoo asia mitä isäs jätti sulle, nii eikö kannattas pitää siitä kii?" 
Joo, no katokku asia on monimutkasempi. Mä en pakosti edes halua olla nimellä yhdistettynä mun isään. Tiiän et kukaan ihminen ei oo läpeensä paha, mut siinä ihmisessä ei ollu järin paljoo mitään mistä vois kiittää tai kehua. Se oli huumehörhö, nisti, alkoholisti, se oli väkivaltanen, se pilas mun siskon elämän, se jätti äitille pelkkiä ongelmia. Mä oon niin vihanen sille siitä. Mä en tajua miten kukaan voi ikinä lyödä omaa vaimoa? 
Uhkailla lasten tappamisella. 
Mä en halua kantaa semmosen ihmisen sukunimee. Se oli pelkkä paska. Minulle. 
Okei, vaikka mun on vaikee sitä uskoo niin kyllä se meitä lapsia rakasti. Jollain alkukantasella tavalla. Ei se sitä pakosti itekkään ymmärtäny. Se ei vaan osannu näyttää rakkautta. Se oli jo vetäny elämäsä siihen pisteeseen että siitä ei ollu paluuta. 
Mut kyl mä sitä rakastan jollain tavalla. Tietenki, se on mun isä. 

Haloo helsinki - Kuule minua <

Aateltiin tänää käyä minigolfaa tai pelaa biljardia, jos jaksetaan :) 
Tai sit mennään vaan koirapuistoon, ja chillaillaan tuol kaupungilla. 

Mut aattelin nyt tehä postauksen siitä, mistä mä unelmoin tällä hetkellä.
Toivon pääseväni opiskelemaan pieneläinhoitajaks kaksoistutkinnolla. Sen jälkeen haluisin matkustella, Iso-Britannia, Australia, Italia, Espanja, Amerikka. 
Haluaisin opiskella ongelmakoirakouluttajaks. Haluisin vierailla Jenkeissä sijaitsevassa Dogtownissa, ehkä työskennelläkki siellä jonkin aikaa. 
Haluan ranskanbulldogin, kun pääsen kotiin. Ne on ihan mahtavia koiria, haluan matkustella sen kanssa paljon. Haluan käyttää sitä näyttelyissä. :) 
Haluisin perustaa koirakodin, ongelmakoirille. Kouluttaa niitä niin että ne voisi saada oman kodin.
En tiiä, suomeen vaiko ulkomaille. 
Haluan auttaa eläimiä tulevaisuudessa. 
Ehkä joskus opiskelen itteni eläinlääkäriks. 
Unelmoin myös ratsastusharrastuksen jatkamisesta läpi koko elämän. Ehkä mulla sitten joskus on myös oma hevonen. Kyllä mulla tulee olemaan, sit kun oon asettunu aloilleni jonnekkin. 

Iloista sunnuntaita! <3 

2 kommenttia:

  1. Anonyymi15.9.13

    Auts, ymmärrän nyt syyn. Ootko kehenkää isäs puolen sukulaisiin yhteydes?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isän veljen perheeseen, ne on ihan erilaisia kun mun iskä. Tosi menestyneitä jne. Varmaa ainut porukka iskän suvusta joka ei todennäkösesti päätä elämääsä päihteillä.

      Poista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3