19.9.2013

= Naurua pimeässä =

Joo mul oli siis tänää se assu kuopios klo 10. Jouvuin herää kuuelta että ehin. Noh, palaveri meni kai sinänsä ihan hyvin pääsen äitin luokke kerran kuus lomille ja äiti tulee kerran kuus joensuuhu ja saan sillon olla sen kaa yötä siel. Tai niin mä ainakin käsitin. Seuraava assu on 9.12. Siihen asti...näillä mennään. Vähä perseestä...tai loppujen lopuks vituttaa tuo loma politiikka. Mut nään sentää 2krt kuus mutsia ja koiraa.
Mua väsyttää...lähen parin tunnin päästä tallille...estereeni tänää, ihanaa :)
Enon luokse pääsen kuulema kulkee itsenäisesti ja semmosta pientä kivaa. Vein Roosalle kirjeen. Kirjotin sen eilen illalla.
Valvoin aika myöhään.
Jos oon nyt rehellinen nii mua jäi vähä harmittaa tuo assu. Mut pääsen tästä yli, ei tääkää vaihe oo lopullinen. Loppupeleis kaikki hyvin...olin vaa kuvitellu et pääsisin taas jokatoine viikolloppu äitin luo kotiin.
Silleesä ihan mukava päivä ollu tähän mennessä. Torstain pitäis olla mun onnenpäivä, ehkä illasta tulis hieman parempi. Toivotaan.
> Jenni Vartiainen - Täydellinen elämä <
Elämä on sekoitus onnea ja surullisia vaiheita.
Ei täs mitää...mul on suklaarusinoita ja tuplapakkaus sisuja ;)
Ens viikol hööksin paketti <3
Ollaan kohta jo viinijärvel ja sitten joensuus..nopeesti meni tää matka. Oho, on täst viel 50km :D hups.
En kommentoi äskeistä, mut juu. Oli kiva nähä mammulia, oli ikävä.
Kohta on ruska aika. Syksy on mun lempi vuodenaika, ei siks että kaikki kuolee. Vaan se syksyn hämäryys, pimeys ja kasvien väriloisto ennen lakastumista, se on kiehtovaa. Must on ihanaa kun tulee koleet säät ja sataa vettä. Ku sormet kohmettuu kun menee illalla röökille.
:) Mä yritän lopettaa kahvinjuontia ja en tiiä. Toisaalta haluisin lopettaa tupakoinnin toisaalta en, se on niin vaikeeta. Äh.
Mut joo...tää oli nyt tämmönen pikanen kännykkä postaus. :)
Kulkeaksesi eteenpäin sun täytyy lakata kantamasta menneisyyden taakkaa mukana. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3