14.9.2013

Let your smile change the world, don't let the world change your smile #

Mä haluisin oppii soittaa kitaraa :)
 Helou helou, tosiaan olin aamusta tallilla, hyppäsin esteitä pitkästä aikaa. Kyllä se 75cm meni ihan kepeesti minulle henk.koht vaikeella hevosella :) 
Sitten tuota, yksikköön ja pikasee kävin suihkussa ja sitte äippä tuliki täyteltii paperit ja sit mentii tekee pekuun ruokaa, äiskä on siellä yötä. Mun pitää nukkuu yksikön puolella...höh. 
No mut sit käytiin ulkoilee ja käytettii Ziliä koirapuistossa ja sit käytii jokiasemalla jätskillä. 
Mul on ollu tosi mukava päivä..ja nyt ollaan enon luona. :) 
> Erin - on elämä laina
Mun pitäis olla 21.00 yksikössä mut saatanpa myöhästyy vähä, ku jäähään nii helposti suustamme kiinni :D 
Oon miettiny sukunimeni vaihtamista, ottaisin äiskän sukunimen...ku mulla on isin sukunimi täl hetkel...on ollu aina. 
Koen kuuluvani enemmän äitin puolen sukuun ja siks varmaan haluisinki vaihtaa sen nimen, ja ku ei mun iskä jättäny mulle yhtää mitää muuta ku nimen. 
Surullista.
Mulla on ens viikolla assu, aattelin sillon siinä sanoo sossulle että mä aion vaihtaa mun sukunimen :) 
Äiti oli tosi ilonen ku kerroin. 
Mä tykkään siitä kun saan mutsin iloseks pienillä asioilla...se on ihan huippua kun siitä huokuu se rakkaus, äidin rakkaus. 
Se on ihan ääretöntä, mysteeri. 
Haluun vaan et kaikki on onnellisii ja et kaikil on hyvä olo :) 
 

Hmm...mut mä meen nyt ja päästän mutsin tähän koneelle, kahtelee autoja ja taloja :) 
Hyvät viikolloput kaikille. Vaik eile oli 13pv ja perjantai nii mul oli iha sikahyvä päivä. 
Heipparallaa! Peace & Love <3

1 kommentti:

  1. Anonyymi14.9.13

    Jos sukunimi oli ainoo mitä isäs sulle jätti nii eikö kannattas pitää siitä kii? :>

    VastaaPoista

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3