13.10.2013

Comeback #

Helou, sori kun en oo pitkään aikaan kirjotellu. En vaan yksinkertasesti oo kertaakaan ehtiny blogin ääreen. Mutta ei huolta, syysloma alko joten mul on ruhtinaallisesti aikaa tehä postauksia. Äiti tuli tänää Joensuuhun ja oon sen kaa tääl Tiistaihin ja Perjantaina meen kotiii. 
Viikol ei oo tapahtunu mitää ihmeellistä, oon ollu tallilla ja laitoksessa vaan. 



Syksy tuli todella nopeaan, ja kun innostuin kuvailemaan mun heppa kamoja ajauduin itekkin muutaman kerran kuviin, niin ajattelin nyt tähän laittaa kuvan, että näätte ettei mun ulkonäkö oo muuttunu yhtää viimekerrasta, ainakaan omasta mielestä :D 
Tuntu tosi hassulta kuvata, kun en oo koko syksynä hirveemmin kuvaillu. 
Mutta niin, asiaan. Sain idean, että tekisin kuvapostauksen mun ratsastuskamoista. Ja aattelin toteuttaa sen nyt tähän :) 
Nauttikaa, yrittäkää edes. Ei mun tavarat mitään superkalliita, yli laadukkaita oo. Ihan perus, mielestäni hyvälaatuisia :) 
Paidat: 


Harmaa Horzen kisapaita, tää on ihan uus en oo viel kertaakaa käyttäny. :) Pidän tästä väristä ja on päällä tosi mukava, ja semmonen kangas et nostaa hien pois iholta. 


B Vertigon vaaleanpunainen kisapaita. Tää oli vähä kalliimpi mutta tosi kiva päällä ja nätin näkönen, niskassa vetoketju takana. Oon käyttäny aika paljo. 


Horzen ohut vaalean sininen aluspaita, joka poistaa hikeä iholta ja pitää lämpimänä, tosi hyvä kylmillä säillä. 


Horzen liila pikee paita jossa napit kauluksessa. Ihan kiva, ei mitenkään erityinen. Menee ihan harkoissakin. 

Takit:



Covallieron softshell takki, harmaanruskee väriltään ja sisäpuoli oranssi. Tykkään tosta hupusta. Tää on aika likanen, mut ei kai se haittaa. Tosi kiva päällä, ja täs on kainalois tuuletusaukot :) 


Horzen sininen toppatakki, tosi lämmin. Kaksois vetskari. Ollu paljon käytössä, tää päällä näyttää 5x paksummalta ku normaalisti :D 

Housut: 


CRW:n tummansiniset kokopaikkaset ratsastushousut, nää on ihan uudet. Tosin olleet jo muutaman kerran käytössä. Tosi kivat jalassa, tykkään tost tupla napituksesta. Ja väriki on ihan super. 




3 vanhemmat ratsastushousut. 
Ekana puolipaikkaset horzen ruskeet, aika harvoin käytän. 
Nää oli mun lempparit, horzen ruskee/vihree ruudulliset kokopaikkaset housut, nää oli mul kovassa käytössä useemman vuoden. Tykkäsin näistä kovasti. Nyt nää on niin puhki kuluneet et pitäis varmaan heittää pois. 
Sitten on Domino merkkiset sini harmaat kokopaikkaset housut, näitäki oon käytelly vaan aika harvoin. Mutta vara housuina menee. 

Kypärä: 

 

Lami-Cellin transformer kypärä, säädettävä. Istuu miun päähän tosi hyvin. Tää on ihan uus, kun piti uusia kun putosin sen edellisen kanssa. Oisin ottanu mariinin sinisen mut ei ollu liikkees niin pitäydyin sit viel täs pinkis :)

Chapsit: 


CRW:n uudet tummanruskeat nahkaiset chapsit. Kivat jalassa ja kivan näköset. 

Hanskat: 


Horzen valkeat kolmisormi rukkaset. Kivan näköset mutta näissä on tosi huono pito. Ratsastin näillä kerran viime talvena. Huonot. 


Kisoista palkintona saadut kangashanskat
Horzen kesähanskat, kivat kädessä hyvä pito. 


Äiti toi nää mulle, eurohunterin toppahanskat fleece kauluksella. Tosi kivat kädessä ei oo semmoset super paksut vaan pystyy varmasti ratsastaa ihan helposti näillä. Hyvä pito. 

Sukat: 

Erilaisia sukkia, näit mul on paljo. Suurin osa tuplapohjilla eli nk. talvisukkia. 

Pipot: 


2 Crw:n myssyä. Toi fuksian värinen on mun lemppari. 
Horzen ruskea pipo jossa lippa, tää on hirveen venyny...ku pidin tätä välillä kypärän päällä.
Kummuntilan nimikkopipo tupsulla.

Ei mulla nyt muuta. Mua väsyttää ihan hirveesti, ja rupeen kohta nukkumaan. Huomenna sitten lisää tarinointia. Hyvää yötä. :) <3 
Aattelin huomen pitää kameraa mukana koko päivän ja voisin sitten laitella tänne niitä kuvia :) 
Jeps, nukkukkee hyvin!! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3