31.10.2013

Here comes the sun #


 
Moi, oon nyt siis Arin luona ja aattelin kirjottaa vähä tost mun loppupäivästä. 
Eli meil oli 12-14 liikuntaa ja tehtiin kuntotestejä, ne meni tosi hyvin mun osalta. Ja oon tyytyväinen niihi tuloksiin. Sit 14-15 jonkun hirveen nipon naisopen pitämä tunnin istuminen, jumankeuta että kulu hitaasti se tunti. Tuijotin vaan seinää ja elin seinien ulkopuolella mielessäni. 
Mietin ponin hankintaa ja kaikkee siihen liittyvää. 
Me luultavasti ens keväänä/kesällä, jos aletaan ehtimään ponia niin hankitaan se virosta. 
Ja mä oon kyllä ite ihan sitä mieltä että sen on oltava kimo ja ponikokonen, ei sillä että värillä oikeesti ois tärkeysjärjestyksessä niinkään merkitystä. Mut jos kerta hankkii ponin niin miks se ei sais olla semmonen mistä unelmoi? Kuten mulla juurikin kimo. Ei tää tarkota että olisin rasisti muita erivärisiä hevosia kohtaan. Omaa silmää miellyttää vaan tosi paljon kimo väriset hevoset. Ja unelmoin kimosta ponista. :) 
Siis onhan muutkin värit ihan upeita. Mut, näin mulla. 

Nää tääl hulluttelee..ziikasin kelloo ja tajusin et n. 30 min päästä pitää lähtee. Et ehin kävellä bussipysäkille.
Mut joo, huomenna mul on aamusella lääkärinvastaanotto käyn siel jotai turhaa paskaa keskustelee ja sit meen takasi kouluun. Ja koulu loppuu jo klo 12. 
Lauantaina tosiaan meen tallille ja sit illalla mennään kahtoo jääkiekkoo. <3 
Tjooooh, noo mut mää varmaan kirjottelen viikonloppuna jos ja kun käyn koneella. :) Ens viikonloppuna onki ihana päästä sitte kottii <3 

Kauheet jumit selässä ja niskassa. Pitää illalla venytellä. Voi olla että mä jo muutaman viikon sisällä pääsen kulkee bussilla kouluun kun nää itsenäisesti mennyt ja tehyt jutu on onnistunu nyt niin hyvin. ;) Mulla siis ei oo itsenäisii ulkoiluita laitoksessa tällähetkellä. Mut oon taas menos hyvää vauhtii niitä kohti. Onha ne mul ollu mut oon aina onnistunu jotenki tyrimään ne sillee et ovat ottaneet ne pois. Jeps, taijan kohta ku lähen nii pirauttaa viel mutsille. Puhuin senkaa tullessa jo puoltuntii puhelimessa :D Harvinaista ,että nykyään puhun kenenkään kaa nii pitkää.

Mutta moikka! Viikonloppu häämöttää, jaksakee viel hetki ;) <3 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3