2.10.2013

Follow if you feel like you've been down in the same road =



Tänää on keskiviikko, sunnuntaina tuli väsyneenä lomilta ja maanantaina meijä luokkaan ilmesty uus oppilas. Maanantai meni ihan ok koulun suhteen, vähä oli vaikeeta, mutta tiistai oliki sitten aivan kauhee päivä eka tunti loppu, käytiin ulkona ku tultii takas yks ope käräytti meijät, oma ope kilahti ja potkas pihalle..ää se oli ihan hullua. Mut tää päivä on menny hyvin ja itseasiassa koko loppuviikko menee hyvin. 
Mun pitää tänää käyä ostaa uus kypärä ohjaajan kanssa ja meen illalla tallille. Eka kerta hepan selässä viime tiistain jälkee. Mulla on huomenna matikan koe enkä oo ees käyny sitä koko aluetta vielä niin tosi hauskaa mun pitäis tänään sitten varmaa harjotella siihen kokeeseen et saisin ees jonku seiskan. 
Emmä ikinä saa matikasta mitään sen kummempia, vaikka kuinka yrittäsin. Mitä enemmän yritän sitä enemmän mulle vaan tulee huolimattomuusvirheitä yms. 

Meen huomenna enon luokse käymään, omat menot. Ihan huippuu. 

Tällä viikolla mä oon oppinu pelaa pokeria, ja oon siinä jo aika hyvä ;) 
Käytiin eilen pelaa frisbee golffia ja hävisin toiselle nuorelle mut se pelaaminen oli mukavaa, sai tuuletettuu päivän möröt pois pääkopasta ja otettuu uuen asenteen käyttöön. 

Mä haluun kirjottaa tästä vaik mul ei oo paljon aikaa. 
Roosa on ollu mun kaveri, aina. Vaikka me ollaan seurusteltu niin se ei muuta sitä et ollaan aina oltu parhaat ystävät ja tosi läheisiä, lojaaleja toisillemme. Aina on voinu tukeutuu toiseen kun on ollu vaikeeta, aina on saanu ymmärrystä ja lohtua. Aina on tietäny et koskaan ei se toinen unoha sua ja et se on aina siellä missä säkin, vaik ei oikeesti oiskaa. Todellinen ystävyys. Se on se lahja minkä Roosa mulle on antanu. Se on pelastanu mut monet kerrat. Se on mun paras ystävä ikinä ja aina. Roosan kaa ollaan koettu hyvät ja huonot hetket yhessä, aina käsikädessä. 

Omistan tän kuvan R'lle... kiitti ku oot olemassa. 
Vielä tunti koulua, musta tuntuu että mul on tänää hirveesti tekemistä. Kun haluun ehtiä pelaa mun 2 pleikka vuorooki ennen kun lähen tallille. Todennäkösesti ehin toisen pelaa ennen hilkkua, ja kun mul on tänää tallille meno seittemäks, nii ihan hyvin ehin pelaa sen toisenki kerran. 
Tosin me siinä hilkun jälkeen käyään varmaan ostaa mulle se uus kypärä. 
Joo, ja sit mun pitäis ehtii lukee siihen matikan kokeeseenki. Hittolaine, no kyllä se jollain tavalla onnistuu. 
Musta tuntuu et mul ois hirveesti tekemistä, mut että mä en saa mitään aikaseks. Ihan typerää. No mut pahemminki vois mennä, voimii kaikille. <3 Ootte rakkaita. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3