24.10.2013

Torstain pitäis olla mun onnenpäivä

noniii, tänään oon ollut ihan tyhmä. Otin liikkatunnilla poikien kaa pienen riskin ja poltettiin röökit ku oltii kävelee, no enää jämät jälel nii ope sattu vilkasee ja kahto ku meikä puhaltaa savua. Sit kuuntelin sen huutoo siitä miten noloa, pöyristyttävää yms. on polttaa liikkatunnilla. No pojatpa ei siitä kosahtanu ku Mirtsukka oli just ehtiny vetää sen röökin hihaasa. Sit hetken pääst miro sano mulle että käännytään niin se antaa mulle sen röökin ja olin sillee ok, sit se halus siit jämät ja ope huomas et silki oli tupakka huules. No ei muutaku takas koululle ja rehtorin puhutteluun. Saatiin 2 tuntia istumista :D 
Muuten päivä meni hyvin, kuntsaril nostin 30kiloo penkistä joku viikko kokeilen kuin paljo jaksan max. :D 
Mutta nii, sittenpä meil oli tänää siivous päivä ja mä vaihoin mun huoneenjärjestystä hilkun aikaan. Se on paljo kivempi nyt ;) 
Sit söin ja lähin venaa bussii ja tulin tänne Arin luo. Tosin munpa pitää kohtapuoliin lähtee kävelee et ehin bussiin...vitunkiva. 
 Huomen 9-12 koulua, iihhanaa! <3
Mutta joo, huomenna PERJANTAI! iihanaa. 
Sit saa vähä rentoilla viikonloppuna. ja syyä karkkia. 

mutta eipä mulla muuta ;) 

http://ask.fm/viiviliee

Saa kysellä tuol askissa, mut asiallisesti kiitos ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3