14.10.2013

Elän ilman lakeja mä oon metsänhenki

Maanantai, kun kävin aamul yksikössä en muistanu päivää niin ihmetyin kun siel oli niin paljo porukkaa. Sit välähti "ainii, Its Monday". 
Heräsin jossai kasin ja ysin välissä ku Zili kömpi mun viereen. Sit käytettii siin aamupäivä Ziliä ulkona, käytii ihailee eläinpihan shettiksiä. 
Sit lähettii kauppaa, käytii agrimarketissa, Joensuun ravi- ja ratsastusvarusteessa ja sit ihan ruokakaupassa. Piti ostaa kummipojalle jotain pientä, niin sieltä löyty sit muutama kiva juttu ;) 

Siinä on tämän päivän ostokset, elikkä Pfiffin fleece takki koko M mutta tosi reilu ja väljä, mahtuu mukavasti tuon alle sit useempikin paita ja tuo mahtuu mukavasti kans takin alle :) Horzen korvaläpät, nää on toivottavasti hyvät talvella, kerron sitten. Horzen kypärä heijastin ja 25mm pyöreepäiset kannukset. :) 

Ollaan kohta lähössä Arin luokse, ja varmaa aika pitkälti koko ilta ollaan sitten siellä. Mulla on huomenna aamusta vuokraustunti itsenäistä ratsastusta. Pyyän äiskää ottaa muutaman kuvan tai videonpätkän. Ja huomen illalla on sit se HeB-A tunti ja keskiviikkona on kans aamul vuokraus ja illalla pienryhmä tunti :) 
Ja torstaina meen hoitaa Dinskua, siinä päivällä. 

Oon miettiny et saatan tehä semmosen tempun et muokkaan tän blogin vähä enemmän heppa aiheiseks. 
Oon taas suunnitellu ja miettiny tulevaisuutta ja kaivoin mun lytätyn unelman ratsastuksenopettajuudesta takasin kuvioihin. Hingunniemen hevosopistoo oon miettiny, kävin siel sillon viimekeväänä soveltuvuuskokeissa ja pääsin läpi, hevosenhoitaja linjalle. Mut en voinu lähtee ku oli peruskoulu kesken. 
Nyt mietin vakavissani sitä ratsastuksenohjaaja juttua. Välillä tulee semmosii angstikausia, että tuntuu et ei mun pitäis hevosten kaa työskennellä, vaikka kyllä luulen että just niitten kanssa mun on tarkotus tehä töitä, koko elämäni. 

Mietittiin äitin kaa et ens keväänä/kesällä investoidaan saappaisiin, teetetään mittatilauksella mulle saappaat. Koko ajanhan tulee osteltua jotain uutta, ei mulla tällä hetkel oo varmaa mitää mitä tarviin. No ehkä turvaliivi mut se me ollaan hankkimassa. Oon iänkaiken ollu sitä vastaan omalla kohalla niin mehis nyt sit sen putoomisen jälkeen sano että se hankitaan, niin ei kait auta sanoo vastaan. Halpa henkivakuutus se on. 
Haluan palaturvaliivin en mitään järjetöntä panssaria mikä päällä ei voi liikkua :D Niitä näkee pikkuratsastajilla aika paljo. 

Mutta, äiskä on Zilin kaa lenkillä. Oottelen tässä et se tulee ja sit me lähetään. 
Arin luona kirjotan jos ehin, en tiiä onko pojat siellä. Nimittäin jos ne on nii ne valtaa tietokoneen ja pelaa minecraftia. :DD 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3