29.10.2013

unelmia ja arkee

Viikko on alkanu ihan hyvin. Eipä täs oo mitään ihmeellistä tapahtunu. Oon ollu koulus ja laitokses, syöny, opiskellu ja nukkunu.
Tänää on onneks tallipäivä, tallilla oleminen on niin parasta ja ihanaa. Ja pääsee ratsastaakki ;) <3
Mul ei oo kauaa aikaa mut aattelin kirjottaa postauksen siitä minkälaine on mun unelmahevonen.

Mun unelmien hevonen, heh on oikeestaan poni. Iso poni, rakenteeltaan jykevä, tamma ja se olis kimo.
Se olis ehdottoman maastovarma, ja kiltti luonteeltaan. Se olis rauhallinen ja omanarvontuntonen, mutta ratsastaessa syttyis ja ois eteenpäinpyrkivä ja kulkis omalla moottorilla. Sen selkään vois laittaa kenet tahansa. Voisin kilpailla sen kanssa ainakin pikkukisoissa koulua ja esteitä.
Mie myös ajaisin sillä aina talvella reellä ja se näyttäis niin kauniilta lumisessa maisemassa.
Se ois tammamainen ja herkkä mutta anteeksantava. Se tulis toimeen muitten hevosten kanssa. Se olis fiksu ja hyväpäinen. Semmonen ois mun unelmien poni ;) <3

Mulla on tälle viikolle aika vähäse ohjelmaa. Huomennaki meen tallille ja torstaina 14-16 on jälki-istunto ja sitte meen enon luokse. Perjantaina ei kait oo mitään ja lauantaina meen tallille ;)

Ostin muuten tämmösen H&M maihinnousu takin. ;)


Tää on mun mielestä tosi kiva ;) Ihanan lämmin.
Ens viikolla mulla on sit kemiankokeen uusinta ja ussankoe, ja ensviikonloppuna meen kottii. Ja sillo perjantaina käyvään varmaa matkuksessa shoppailee ja nähään sit perhettä ja sukuu siel kpos. <3
Ihana nähä kaikkia rakkaita, ja ihana päästä äitin luokse.
Mul on vielä 2 tuntia koulua, ei millään jaksais. Eka läksytunti ja sitte viel pienryhmä matikkaa. Hohhoijjaa. Hirvee nälkäki ku en syöny lounaalla ku notkuttiin jossai käytävillä.

Mut tunti alkaa, moikka <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3