19.10.2013

I can be whatever I want to be

Moikka! 
Sain viimeinkin käsiini kuvia viime kisoista, jotka meni siis hyvin HeB voitto ja 70cm voitto ;) 
Esteiltä ei oo kuvia, mutta laitan tähän nää kuvat mitä sain. 





Voitte uskoo että olin onnellinen. Mietin pitkään et uskallanko lähtee tohon HeB luokkaan, mutta onneks uskalsin. Lähin alunperin sillä asenteella että "kunnialla rata läpi" ei ollu silleen voitto mielessä, kun oli hyviä ratsastajia vastustajina.Nää oli vasta mun tokat kisat Dinan kanssa, ja toka voitto Dinan kanssa :D Hmm...ja no itellä on Dinasta aika vähän vielä kokemusta mut se on tehny itelleen pysyvän paikan miun sydämessä.   
Remun kanssa meni ne esteet sit, ekalle tultiin liian hitaasti ja pohja oli aika raskas ja liukas niin siitä tuli sit pudotus 4vp ja Remu kompuroi vähän. Se oli puhtaasti oma moka, ois pitäny vähä tarkemmin tulla siihen esteelle.  Ja harmi ku ei saatu esteiltä kuvia. Seuraavista kisoista sitten. 

Toi koulurata kyllä kasvatti mua ihmisenä, tajusin että itteesä pitää oikeesti uskoo. Eikä kannata vähätellä itteesä tai taitojansa. Kun uskoo itteensä ja on valmis tekemään töitä ja kuuntelee neuvoja sillä pääsee jo pitkälle. 
Toivottavasti saan ensviikolla kuvia tunneilta. 

Mutta joo, tää päivä alko vähä myöhässä heräsin vasta 12 jälkeen :D Sit siinä touhuilin kaikkee turhaa, käytii koiran kaa pihalla. Sit käytii kaupassa ja sit katoin hihsii ku äiti teki ruokaa, katoin hihsin loppuun ja tulin koneelle. Päätettii et ens vuonna mennään paikanpäälle kahtomaan. 
Sit oon miettiny mun tän vuoden synttäreitä (11.12)...kun mietin että mitä kavereille järjestäs. Haluun kuhtuu mun parhaimmat ystävät viettää mun syndejä mun kaa eli Anna, Heli ja Roosa. En vois elää ilman niitä, aivan ihania tyyppejä, ja ollaan tunnettu pienestä asti. :) 
Jotain kivaa pitäis keksiä. 
Nii, rupesin tekee smartphotossa seinäkalenterii tulevalle vuodelle. Siellä mä aina teetän kaikki mun kuvat ja muut. Mulla on ihania kuvia Zilistä kun se riehu takapihalla ;) 
Aattelin laittaa tähänki muutaman kuha saan ne kamerasta tähän koneelle. 








Noi Zilin kuvat on aivan ihania. Se niin innoissaan jahtas lumipalloja :D 

Papukin kävi hetken takapihalla: 





Voi pappaa, paleli pakkasessa :D Mut mää jatkan kalenterin tekoo ja käyn sit saunassa ja tuun sit viel tähän palloilee! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3