31.10.2013

Päällä krooninen väsymys

Moikkelis koikkelis!
Tiistaina menin Nallella tunnin ja vauvva oli tosi ihana ja yritteliäs.
Eilen mut pyyettiin tallille jo 17 et voisin taluttaa lastentunneilla, niin mä sit menin ja talutin. Sit siivoilin Dinan karsinaa ja laitoin ruoat. Sit chillailin siel ja duunailin kaikkee pientä.
Sit menin tunnin Dinalla, voi hitto että se oli vaikeella päällä. Aluks juos vaan alta pois ja ei meinannu tulla kuulolle sitten. Kyl mie sain sen kulkee tosi kivasti tunnin lopussa jo laukassaki ja ope sit sano että siehä läpiratsastit sen. Ja että se vaatii taitoo ja hyvin meni. :) Olin tosi tyytyväinen ja väsyny tunnin jälkee ja sittenpä olin joskus vaille 10 takas mehiksessä.

Tänään ei oo tallipäivä, vaan mul on se jälki-istunto 14-16 ja sit ku meen mehikseen syön ja lähen samoin tein Arin luokse bussilla.
Oon ollu aika väsyny viimeaikoina. Varmaa jotai kaamosmasennusta rupee pukkaa tääl pimeydessä. Onneks on masennuslääkitys jo valmiiks :D
Niiniii, aion ottaa viikonlopun ihan rennosti. Ens viikolla taas muutama koe tulossa. Sain muutes 9- äikän kokeesta :D Vähä oon ilonen ku äikkä on mulle aina ollu aika vaikeeta, tai siis kaikki kielioppi ja muut.
Mut meil on onneks ihana ope joka osaa opettaa hyvin.

Mutta joo, mul on tänää semmone pieni matikan testi.
Tää aamu oli aika heikko, mua ois nukuttanu hirveesti mut nousin sit 7.30 ja menin suihkuun. En syöny aamul mitää. Ja sit ku menin aamutupakille niin eka tuli hirvee vapina ja ku poltin toisen et vapina lähtee niin tuli ihan hiton huono olo ja maailma pyöri silmissä, sit tuli muutaman kerran oksennus suuhun ja sit oli pakko antaa vaan tulla. Sit se huono olo vähä tasottu. Lähin kävelee koululle nii tuli hirvee kylmänhiki ja huomasin et silmät vuotaa vettä. Sit olin pikkase myöhässä tunnilta. Mut ei kai siinä mitää, ku sainoin että tuli huono olo ja oli pakko hetki levätä.

Mutta, ei sen enempää nyt. Kirjotan illalla arinluota. :)
Ihanaa päivää kaikille! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3