8.7.2012

JUODAAN VIINAAA, TULLAAN VIISAAMMIKSI NÄIN!

Mahtava fiilis! ;:DDD 
Pari 0,5L siiderii ja viski teki kyllä tehtävänsä. On olo sen verran leija!!!! 

Desuconii, siis lexikonii kuuntelen tässä :D 
Mahtavilla fiiliksillä, oltiin roosan luona ja saunassa ja grillillä ja mahtava ilta ollu! 

Ilkeetä et mä oon nyt tääl meil ja roosa on kotonasa ja meillä ois just SE bile fiilis! 
WE WAN'T TO PARTY!!


Ainii, me muute värjättiin hiukset valitsin värin "dark brown" mut nää on kyl melkei mustat ;DDD PIKKASEN tahdon vaaleemmat kiitoos!!


PARTY'S ON LET'S GET GRAZY!

"Haluun päästä hämmentämään, saada aikaan jotai hämmentävää"
Timppaa!

Oikeesti, tää fiiilis!
tanssilattia here we come!
Pakkonähä!
Meijän on pakko päästä reivaa yhessä ;D 
"Tää on se fiilis minkä mä saaan...!!"

"Mä meen mä teen just niinku haluun"

> Tää kesä <3 
" Sul oli se hymy, se nauru, se katse"

"Beibi anna rakkautta, tää kevät. 
Beibi anna rakkautta, niin mä elän. 
Annan sulle takaisin, tän kesän"




Upcider <3 

> MG - Rakastu räppäriin 


"Sä oot kuin paita, mä oon ku peppu...saanks mä olla sun ykkösheppu? "
> Pohjosen poika
Awwwwww.....Rooosa!! Meiän pitää nähä ;) 
"Tuu lomalle mun kaa jonnekki lämpimään, miss voin sua lä-lä-lä lämmittää" ;) 

"Kesä on kaunis ja neiti oot säki, mä oon vauhis ja nauran ku käki"

Mä en oikee tiiä mitä kirjttaisin :D 
> Steen1 - Punasia rappuja ja sinisiä hintalappuja 
Ihana biisi! Stenkka on niin 1 <3

Mut meitsin pitäs llähteee käyttää dogia tuol ulkona :D Kivaku siel on iha pimeet ja meitsi iha himmeenä ;D 
 Mutsiki tuli sanoo et musiikki hiljemmalle prkl!
Mut voisin soittaa Roosalle sen aikaa ku oon ulkona ;D 
Ahhahahahaha...! :D 

Byeskii! Juokaa ihmiset juokaa ku viel ehitte ;D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3