27.7.2012

Millasta tääl on elää? Aika karuu. Voisko joku tuoda mulle halpaa hirttonaruu?

Ei me lähettykää viime yönä, mut ois kannattanu. Alko väsyttää aika paljo ja sillai...
Mut nii me ei päästäkkää RockCockii koska Roosan iskä päätti sillai, sinne meni 65e.
Mutsi tos vituttaa mua.
Taijan lähtee yksinäni tänä yönä reissuun. Oikeesti mulle on iha sama mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitää.
Taijan saakeli kävellä junaradalle ja lopettaa elämäni siihen paikkaan.

Ei en sentakii et ei nyt päästykää festareille, tässä vaa on nyt tullu vittuilua ja päänaukomista ja paskaa niskaan vähä joka suunnasta ja jokaselta.
"Oo tyytyväinen siihen ettei sul oo ystävii tääl..."
Nii, Roosa ei lähe mukaa ei se halua. Se pelkää et sill ei ois enää kotii sen reissun jälkee..minä olisin vaa ilonen.
"Tää viimeine matka saattaa koituu vielä kalliiks..."

Aika kiva loppu kesälomalle...no mut hetkonen käyn hakemassa särkylääkkeitä.

Nyt ei kyllä luistin luista jäällä..
Päätä särkee, ja lonkkaa -.-''
Ihan sama...i don't care, nuo pilleritkää mihinkää auta oikeesti.

Puukko mukaan vaa.
"It's all i need..." 


Juju - Huuda


Juju - Kupla


Voisin hakee tuulettimen tähä koneelle nii voisin kattoo jotai ohjelmii...
Tjoooo, hetki.
No mutta enhä minä saa sitä ku nää minu idiootit veljet ei voi pelata niitä saatanan pelejäsä ilman sitä. Vittu mun kone ei pyöri ilman sitä.

Juju - Kuuluu 


Mutsi vaan sano "Joojoo lopeta tuo rankuttamine" 
Sit mä taisin sanoo jotain, "No minäpä sitten lopetan tän rankuttamisen ja oon koko vitun loppu elämäni hiljaa." 
Todennäkösesti ei tää mun elämä enää kovin kauan kestä.
Mä en vaan jaksa, kyllä kaikki muut saa tehä just niinku haluu mut ei enhä minä saa tehä niinku haluun, en mä voi vaan mennä ottaa sitä tuuletinta.
Vittu tekis mieli tappaa koko sakki.

Juju - Loppu
"Loppu tulee ei sitä haluu kai kukaan, kaikki ollaan rikollisii lain mukaan."


Kapinalline fiilis niinku aina.
"Pimeet pidot päässä ei ne sumenna mun tajuntaa, tää on karua vielä karumpaa."
Semmone "ihan vitun sama, ei kiinnosta."

Juju - Onni 

Nyt se ääliö tunki tänne "Lähe kohta lenkittämään koiraa..." No minäpä vittu lähen. Mut en vielä.

Zilillä on joku ongelma, se tuli tuohon änisee ja tuol haukkuu jotai (tai siis haukahti pari kertaa).

Juju - Savuaa ft. Julma-henri
 "Ja se tuntuu niin, niin mahtavalta rikkoo ne lasit tuhannen pirstaleiks olla hetken ihan sekasin..."
Tosi hyvä tää jujun uus biisi!

"No kaikkeen tottuu, lopulta kaikki loppuu..." 


"Synnyttiin kahleisiin, sekotetaan vilpittömät naamat ahneisiin..." 


Nyt tässä, eli ei missään..

"Tää on sairas maa ja sitä rataa, miksen mä voi vaan ingnoorata...?"

"Ymmärtää kaiken, antaa kaiken anteeks, ei mitään henkilökohtasta..."

"Käännetään se niin et ne pelkää meitä..." 

"Sano ei rikoksille mille syyllistytään..."

"Jossai vaihees nielasin punasen pillerin.."
Miks tulee koko ajan vaa paskaa niskaan? 
> Juju - yks lisää 
"Sanon mitä suuhun tuo se sama sylki, se sama sylki saattaa lentää sun naamalle nytkin.."
"Nyt pitää pahaa vastaan taistella sillä hyvällä...."

> Juju - ajattelutapa 
"Pidä mieles et ei ajattelu tapa..." 


Mut nii, ilmeisesti illemmalla lähetään boustailee mutsien kaa sinne vänärille ja kuuntelee musiikkii, alueen ulkopuolelle siis...ja tähän tuli joku fukin amppari pörrää....tai joku vastaava iljetys :S
Eka ku mutsi sano siit et ne menee sinne nii aattelin et mä en lähe mut jos Roosaki lähtee nii kait mäki sit lähen mut en kyl aatellu niitten mutsien kaa siel olla.

Aikas paljo laulun sanoja täs postaukses, mut vihdoinki jaksoin ettii kuviiki...
Noo mut moroo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3