16.7.2012

Rytmikästä vaihtorytmidynamiikkaa

Helou...meitsii vähä ärsyttää.
Mut nii aattelin tänää vaihtaa unirytmii et valvon jonnekki 17-18 asti mikäli jaksan ja rupeen vast sit nukkuu niin nukun hyvällä tuurilla huomisaamuun asti.


Roosa on meil vielki mut se tänää ilmeisesti lähtee, nii kuitenki se rupes tohon lattialle nukkumaan (patjalle) silleen et sen jalat oli mun tietokone tuolin (jumppapallon) alla melkein, et äske ku olin lähös keittiöön täyttää vesipulloo niin jyräsin sen varpaalle siinä sitte ja tää oli hirveen vihasen ja ärtyisän näkösenä siinä...sanoin sitte että nukkuis siinä patjalla eikä pitkin ja poikin huonetta.
Sen on turha suuttua mulle esim siitä et satuin ärähtää sille ku mä en oo nukkunu ja mitäs ite retkotti silleen.


Kuitenki joka tapauksessa oon täs päivitelly ajatuksiani ja kaikkee en jaksa niitä nyt tässä ruveta sepostelemaan. Tosiaaan nukuttas! Mut eeeee...
Outsi Woutsi...sais aika kuluu nopeempaa nii pääsis sinne nukkumaanki jossai vaihees ;D


Joku oli muute ostanu semmosen ison laatikollisen mansikoita! Jammiii...
Ulkona näyttää siltä et siel rupeis kohta satamaan :/ Nojaa.


Siivosin/järjestelin muute viimeyönä mun vaatekaapin :) Heitin pois jonku verran vaatteita ja pyykkiäki löyty iha kiitettävästi.
Voisin kattoo täs pari/kolme tuntii viel jotai ohjelmaa kyl ja sit käyä suihkus ja sit ruveta nukkuu...:) Ovelaa!


Saatte kiintoisampia päivityksiä sitten kun mun elämässä tapahtus jotain suurempaa ku joku Roosan varpaan tallomine ;'D Vittu minä oon säälittävä oikeesti...


Eikait siinä...
Byeskii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3