9.7.2012

Pikkupirut mesoaa ja huutaa

Hmm...jos Roosalla ois joku toinen tyttö/poika ystävä niin tuntisin itteni jotenki petetyks ja hyljätyks. Äh, no joka tapauksessa olisin erittäin mustasukkanen.
Mä tiiän että en pysty antaa Roosalle sitä mitä se eniten halajaa. Läheisyyttä.
Nii, se mitä Roosa eniten haluaa, mä kierrän sen kaukaa. (en tahallani)
Okei, jos siihen ei liity tunteita niin mun on helppo ottaa läheisyyttä vastaan tai antaa sitä. Mut sit kun siihen oikeesti liittyy tunteita niin se on aivan helvetin vaikeeta mulle.
Mä haluun et Roosa on onnellinen...kyl se ansaitsis jonkun joka vois antaa sille kaiken mitä se tarvii.
Jotenki se ajatus sust jonku muun kans...</3
"Huuda kun tarviit mua, ja mä lupaan sulle etten mä tarvii ketään muuta ku sua..."


Syvällistä.

> Steen1 - Unionin sotilas
Tää biisi laittaa miettimään. Koskettaa jotenki syvältä ja pistää miettimään.

Oon yrittäny olla miettimättä mitään syvällisiä, masentavia yms juttuja. Niist ei oo viel kertaakaan seurannu mitään erityisen hyvää. Koska niitä ku miettii mulle tulee hirveen sekava olo. Enkä loppujen lopuks ymmärrä enää mistään mitää, ja aivot käy ylikierroksilla ja hakkaa tyhjää.

> Steen1 - 40 Senttiä
Jälleen kerran yks mahtava biisi stenkalta. Niinku kaikki stenkan biisit, tääki kolahtaa just jotenki omasta postiluukusta sisään.

> Steen1 - Foliopää


Tällä hetkellä mul on semmone elämänvaihe et mikään ei estä mua tekemästä asioita.
Kun mä teen jotain "väärää" niin en mä ajattele sen olevan väärin. Itseasias en oo koko kesäloman aikana (enkä aiemminkaa) ajatellu et oisin tehny jotain "väärää" en oikeestaan ajattele vieläkää. Koitan täs kirjottaessa vähä selvitellä mun ajatuksii samalla :D Siks saattaa olla suhteellisen sekavaa tekstiä.
Ja siis tarkotin sellasia "vääriä" asioita kuten autojen naarmutus, ihmisten haukkuminen jne.

I wanna feel it. 
> Steen1 - Pikku pirihuora


> Steen1 - se tunne jolla ei ole nimeä
Sepä se.

> Steen1 - Valepuvussa feat. Rauhatäti
"Mäki oon mestari tosiasioiden välttelys"


Vois kohta vaihtaa Jujuun ;)

> Steen1 - Varasta Pomolta 
Mahtava biisi täki!

> Steen1 - Vitut Susta 
________________________________________


> Juju - Oodi 
"Otan konjakkii lasillisen, polttaminen se saattaa tehdä susta passiivisen niinku holi sitä pitää osata käyttäää.
Oli miten oli, meikäläinen päräyttää. jea..."


"Kukka on tos mutta vasta mun vieres
Laillistin sen mutta vasta mun mieles."


Jujultakin tulee ihan huippu settiä ;) Ei vitsi mä ootan et sen uudet biisit tuleee...se laulo pari uutta siel Plantaasis <3 


> Juju - Loppu 
"Kaikki ollaan rikollisii lain mukaan.."

> Juju - Onni 
"Ja kun mä avaan mun silmäluomea, ei positiiviset ajatukset mua huojenna..."


> Juju - Kupla 
"Tunnen eläväni, elämäni...tunnen elämäni eläväni. Laita jointti palamaan, en aio enää palata." 


> Juju - Elämä opetti

-- Kannabiksen kotikasvatus on räjähtämässä käsiin myös Ylä-Savossa. Poliisi on tehnyt kotietsintöjä muun muassa vihjeiden perusteella ja takavarikoinut hamppukasveja jätesäkkikaupalla.--


Hahaha! 


> Juju - Hurrikaani 


"Jätetään tää uppoava laiva, yhä syvemmälle me upotaan aina. Kuinka syvä on paskan syvyys, mä kysyn nyt et mis on hyvyys? Mukana järki, rikostoverina silmät ku särki. Vaik meit johtaa terävin kärki, mä kysyn nyt et mis on järki. Systeemis pahasti homeist on osa, susta tulee kone ja koneiston osa. Kohta varmaa ne koneetki tuntee, mä kysyn nyt et mis on tunteet? 
Pystyttäs yhdessä buuttaakki muut, pystyykö tää systeemi muuttaakki sut? 
Olis miettii syytä eräillä, sitku sun kohal on syytä epäillä." 


> Juju - Vapaana feat. julma-henri (Ihana biisi, julma henriki vetää hyvin!) 
"Synnyttiin kahleisiin, sekoitetaan vilpittömät naamat ahneisiin." 

Voisin koht kattoo jonku ohjelman :) Sit voisin kuunnella lisää musiikkia ja ruveta nukkumaan vaikka. 

> Juju - Yhdistykää
"Käännetään se niin että ne pelkää meitä..."


> Juju - yks lisää 
" Kaikki mullin ja mallin, suljin silmäni valmiiks tää on villiä rallii, mä oon tillin ja tallin. 
Kaikki mullin ja mallin, suljin silmäni valmiiks tää on villiä rallii, mä oon tillin ja tallin. 

Juju - Ajattelutapa

PIDÄ MIELES ET EI AJATTELU TAPA! 

Tää on yks mun lemppareista Jujun biiseistä ;) Ei sil ettei kaikki ois mahtavii! 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3