30.7.2012

Se tunne jolla ei ole nimeä

Ei jaksa, ei jaksa, ei jaksa..
Mikähä idea mullaki täällä on? Mua ei kunnioiteta eikä oteta huomioon.
Iha hyvin voisin lähtee tänä yönä ja olla tulematta takasin. Ainakaa omasta toimesta.
Enpähän olis täällä sitten vinettämässä joka asiasta ja ärsyttämässä nuita.

Joo..mä lähen.
Enköhä mä tule toimeen...Jos en tule niin sitten voivoi.
Minnehän mä menisin? Ainaki mä tiiän mist mua ekana etittäs, jos siis kukaan vaivaantus ettimään.

"..Kohta kaikki on taas toisin..."











Vituttaa ihan oudon paljo...ihan tajuttomasti. Samalla oon jotenki pettyny.
Pyörääkään ei oo viel korjattu...voisin kysyy kassulta et jaksaisko se korjata sen viel tänää...
Se sano et se voi kahtoo sitä kun on syöny (sil on ramadan menossa, eli se saa syyä vasta tähän aikaan) eli tod.näk se korjaa sen tänää jos ei mitään isompaa urakkaa vaadi se juttu.
Se takarengas on liikkunu sivulle silleen et se rengas osuu siihen runkoon kuuluvaan tankoon silleen et se ei pyöri kunnolla. Sitä ei varmaa kiristetty kunnolla ku viimeks vaihteita säädettiin nimittäi sillon piti sitä rengasta vähä löysyttää tjt...
Ihan sama mulle et mitä sille tehään kuhan se vaan saahaan kuntoon niin pääsen huristelee pyörällä ympäriinsä.

Katoamisen aikana en pidä yhteyttä kehenkään...sori Roosa. Mut kaikki mun puhelinyhteydet voi jäljittää...
En kehtaa pyytää sua mukaan, et kuitenkaa lähtis (siitä en kyl voi olla sataprosenttisen varma) . No mut en haluu et sust tuntuu siltä et mä en välitä mitä sulle voi käyä jos karkaat joten...
Mut jos lähtisit...se ois ihan vitun mahtavaa,huippuu ja siistii.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentointi on tervetullutta, muistakaa kuitenkin:
# Asiallinen kielenkäyttö
# Tässä blogissa ei haukuta ketään
- Kiitos <3